Gå til innhold

Hvorfor er alt i fysiske butikker så fargeløst og likt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser etter tepper. Aldri i mitt liv eid et teppe. Tenkte kanskje å friske opp med litt farger hjemme siden veggene er beige, gulvet er lys eik, hvite dører og hvitt tak. Beige sofa og stoler også. Og en grå høyttaler. 
Kunne tenkt meg en hvitt, blått eller flerfarget geometri teppe. Men ingen fysiske butikker har slik. Det går bare i grå, beige, offwhite, svart og brunt. Av farger går det i oransje og stygg mørk rødfarge. Det er likt over alt og jeg aner ikke hvordan butikkene klarer seg en gang. Når konkurrentene selger identiske.

Ser på trendfargen, trademax, chili. Noen som har erfaring med å handle der?

Anonymkode: d9480...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor skulle du ha handlet i en fysisk butikk? Det er jo bare de samme kjedene overalt lel.

Anonymkode: 629a2...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk Ikea og Europris sine nettsider.

Anonymkode: da4fe...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 17.11):

Hvorfor skulle du ha handlet i en fysisk butikk? Det er jo bare de samme kjedene overalt lel.

Anonymkode: 629a2...c34

Næh, finnes da mange flotte lokale butikker! Her i lille byen jeg bor i er det to stk lokale butikker som tar inn det de selv ønsker. Noen kjedebutikker også på senteret selvsagt, men det er jo gørr kjedelig. 

Anonymkode: 51a1b...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 19.20):

Ser etter tepper. Aldri i mitt liv eid et teppe. Tenkte kanskje å friske opp med litt farger hjemme siden veggene er beige, gulvet er lys eik, hvite dører og hvitt tak. Beige sofa og stoler også. Og en grå høyttaler. 
Kunne tenkt meg en hvitt, blått eller flerfarget geometri teppe. Men ingen fysiske butikker har slik. Det går bare i grå, beige, offwhite, svart og brunt. Av farger går det i oransje og stygg mørk rødfarge. Det er likt over alt og jeg aner ikke hvordan butikkene klarer seg en gang. Når konkurrentene selger identiske.

Ser på trendfargen, trademax, chili. Noen som har erfaring med å handle der?

Anonymkode: d9480...769

Er veldig enig. Dette gjelder andre butikker også. Feks klesbutikker. Det er ofte så likt uansett butikk. Kjedelige klær eller som i interiør butikker så alt i samme stil og farger. Lite unikt. Finnes unntak, men da er det gjerne kjempedyre butikker. Har aldri handlet teppe hos Trademax, men har kjøpt møbler der. Fornøyd. Fikk også god service og avslag i pris da de var forsinket med levering ene gangen. 

Anonymkode: 84d55...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...