AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Del Skrevet 20. mars 2022 Ser etter tepper. Aldri i mitt liv eid et teppe. Tenkte kanskje å friske opp med litt farger hjemme siden veggene er beige, gulvet er lys eik, hvite dører og hvitt tak. Beige sofa og stoler også. Og en grå høyttaler. Kunne tenkt meg en hvitt, blått eller flerfarget geometri teppe. Men ingen fysiske butikker har slik. Det går bare i grå, beige, offwhite, svart og brunt. Av farger går det i oransje og stygg mørk rødfarge. Det er likt over alt og jeg aner ikke hvordan butikkene klarer seg en gang. Når konkurrentene selger identiske. Ser på trendfargen, trademax, chili. Noen som har erfaring med å handle der? Anonymkode: d9480...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Del Skrevet 21. mars 2022 Anonymkode: 08c12...8f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Del Skrevet 21. mars 2022 Hvorfor skulle du ha handlet i en fysisk butikk? Det er jo bare de samme kjedene overalt lel. Anonymkode: 629a2...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Del Skrevet 22. mars 2022 Sjekk Ikea og Europris sine nettsider. Anonymkode: da4fe...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Del Skrevet 22. mars 2022 Rusta? Anonymkode: 8e6f0...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Del Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 17.11): Hvorfor skulle du ha handlet i en fysisk butikk? Det er jo bare de samme kjedene overalt lel. Anonymkode: 629a2...c34 Næh, finnes da mange flotte lokale butikker! Her i lille byen jeg bor i er det to stk lokale butikker som tar inn det de selv ønsker. Noen kjedebutikker også på senteret selvsagt, men det er jo gørr kjedelig. Anonymkode: 51a1b...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 19.20): Ser etter tepper. Aldri i mitt liv eid et teppe. Tenkte kanskje å friske opp med litt farger hjemme siden veggene er beige, gulvet er lys eik, hvite dører og hvitt tak. Beige sofa og stoler også. Og en grå høyttaler. Kunne tenkt meg en hvitt, blått eller flerfarget geometri teppe. Men ingen fysiske butikker har slik. Det går bare i grå, beige, offwhite, svart og brunt. Av farger går det i oransje og stygg mørk rødfarge. Det er likt over alt og jeg aner ikke hvordan butikkene klarer seg en gang. Når konkurrentene selger identiske. Ser på trendfargen, trademax, chili. Noen som har erfaring med å handle der? Anonymkode: d9480...769 Er veldig enig. Dette gjelder andre butikker også. Feks klesbutikker. Det er ofte så likt uansett butikk. Kjedelige klær eller som i interiør butikker så alt i samme stil og farger. Lite unikt. Finnes unntak, men da er det gjerne kjempedyre butikker. Har aldri handlet teppe hos Trademax, men har kjøpt møbler der. Fornøyd. Fikk også god service og avslag i pris da de var forsinket med levering ene gangen. Anonymkode: 84d55...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. mars 2022 #8 Del Skrevet 23. mars 2022 Carpetvista. Der har vi kjøpt svære fagerike tepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå