AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Tenner på tanken på å bruke sleeve selv om penisen er langt over snitter stor. Syns det er pirrende å fylle henne helt til randen. Dama syns den blir for største laget med cq 20 cm i omkrets og litt over 20 cm lang. Er 19 cm lang uten sleeve og 15 cm i omkrets, noe dama syns er stort nok, men på ekstra kåte kvelder og etter å ha slikket henne til flere orgasmer syns hun det er stas. Flere damer som tenner på dette? Anonymkode: 584a5...7d0
mannfolket Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 29 minutter siden, AnonymBruker said: Tenner på tanken på å bruke sleeve selv om penisen er langt over snitter stor. Syns det er pirrende å fylle henne helt til randen. Dama syns den blir for største laget med cq 20 cm i omkrets og litt over 20 cm lang. Er 19 cm lang uten sleeve og 15 cm i omkrets, noe dama syns er stort nok, men på ekstra kåte kvelder og etter å ha slikket henne til flere orgasmer syns hun det er stas. Flere damer som tenner på dette? Anonymkode: 584a5...7d0 Såpass bør hun tåle, bare å kjøre på! 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Flere damer som tenner på dette? Anonymkode: 584a5...7d0 Mitt inntrykk er at det er hovedsakelig menn som tenner på å bruke sleeve. Anonymkode: 96fea...1ca 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mitt inntrykk er at det er hovedsakelig menn som tenner på å bruke sleeve. Anonymkode: 96fea...1ca De damene jeg har vært med har likt å bruke det, så er mange damer som liker det også. Mange liker jo fisting, bdsm osv. Dette er jo soft i forhold til mye annet som kvinner tenner på. Anonymkode: 584a5...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Er nok flere der ute som liker en sleeve, selv på en allerede stor penis. Anonymkode: 1fa0e...d2d
Blue81 Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Min mann har lik størrelse som deg,og vi har et utvalg med sleeves som blir brukt innimellom. Vi tenner på det begge to,men det er ikke alltid det går,selv om jeg er tent og klar. For min del er hvor jeg er i syklusen viktig for at jeg får det til,noen dager er det helt uaktuelt, og andre dager er det herlig å bli "sprengt" på den måten.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 Blue81 skrev (6 minutter siden): Min mann har lik størrelse som deg,og vi har et utvalg med sleeves som blir brukt innimellom. Vi tenner på det begge to,men det er ikke alltid det går,selv om jeg er tent og klar. For min del er hvor jeg er i syklusen viktig for at jeg får det til,noen dager er det helt uaktuelt, og andre dager er det herlig å bli "sprengt" på den måten. Tenker du ikke er alene om å sette pris på litt ekstra innimellom. Hvilken modell er din favoritt? Anonymkode: 1fa0e...d2d
Blue81 Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tenker du ikke er alene om å sette pris på litt ekstra innimellom. Hvilken modell er din favoritt? Anonymkode: 1fa0e...d2d Det varierer litt,men vi har noen myke,som blir akkurat som ekstra hud,altså følelsen. Liker best de som ikke er noe særlig lengre enn penis,men heller bygger i bredden😊
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #9 Skrevet 21. mars 2022 Blue81 skrev (8 timer siden): Det varierer litt,men vi har noen myke,som blir akkurat som ekstra hud,altså følelsen. Liker best de som ikke er noe særlig lengre enn penis,men heller bygger i bredden😊 Ok. Noen fantasier som aktiveres mer ved bruk av sleeve? Syns du sleeve gjør damleiet bedre? Anonymkode: 1fa0e...d2d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Skrevet 21. mars 2022 Blue81 skrev (20 timer siden): Det varierer litt,men vi har noen myke,som blir akkurat som ekstra hud,altså følelsen. Liker best de som ikke er noe særlig lengre enn penis,men heller bygger i bredden😊 Er samme her, dama foretrekker de som bygger i bredden slik at hun må være plaskvåt og fått flere orgasmer før hun får den inn. De stønnene hun avgir når hun får den inni seg er helt himmelsk og gjør meg sykt kåt. Det blir mere langsomme dype knull der vi ser hverandre dypt i øynene hver gang den glir inn og ut av henne. Får vaginale orgasmer 95% av gangene med sleeve og kanskje 30-40% av gangene uten. Mulig fantasien spiller en stor rolle siden hun liker tanken på å bli fylt til randen. Anonymkode: 584a5...7d0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå