Gjest Gitte Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Noen som vet? Har boots i lyst skinn og de har blitt ganske så møkkete.. Noen som vet hvordan jeg rengjør de?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #2 Skrevet 31. oktober 2005 Ett alternativ er å ta de til en god gammeldags skomaker. Eller du kan kjøpe salsåpe og lærbalsam/olje i en hestebutikk. Disse produktene bruker jeg til å rengjøre hodelag og annet utstyr av lær og skinn, så det kan jo vært et alternativ.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 Ett alternativ er å ta de til en god gammeldags skomaker. Eller du kan kjøpe salsåpe og lærbalsam/olje i en hestebutikk. Disse produktene bruker jeg til å rengjøre hodelag og annet utstyr av lær og skinn, så det kan jo vært et alternativ. ← Jeg har brukt salsåpe og lærolje/balsam til å gjenopplive gamle skinnvesker o.l, og det fungerer veldig bra. Anbefales ikke på semsket skinn, men om støvlene er av den typen som har vært så populære i høst er dette verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå