Gå til innhold

Ta med barn på treningssenteret

Guest_user

Anbefalte innlegg

Single foreldre. Jeg opplever at det er vanskelig å opprettholde en jevn treningsrutine i hverdagen med jobb, barn annenhver uke ++

På dagtid mens barnet er på skolen, er jo jeg på jobb. Så må trene på ettermiddagen. Men barnet kan ikke være hjemme alene mens mamma er på trening.

Er det ok å ta med seg barnet på treningssenteret? Er snakk om et lite treningssenter på bygda. Ville du ha reagert på det?

Det ville ha løst mye for min del ihvertfall. Orker ikke trene hvis jeg bare kan trene på senteret annenhver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei det er ikke grei, med mindre senteret har barneparkering. 

Anonymkode: 84e58...105

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, hvis alle skulle tenkt sånn, hadde det fort blitt veldig kaotisk på treningssenteret. Jeg har i alle fall lyst å trene i fred uten unger som henger rundt apparatene.

Om de ikke kan være alene hjemme og det ikke er tilbud om barnepass på treningssenteret, må du nesten finne andre løsninger.

Tenker jeg da :)

Anonymkode: ac0cc...d35

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis barnet er så stort det kan sitte i en sofagruppe eller lignende med en telefon/ipad på senteret hadde jeg ikke reagert. Annet med en unge som løper villmann over alt og er til fare for seg selv og andre midt blant tungt utstyr. 

Bor selv på bygda.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ingen sitte stille i et hjørne, så ok. Men, jeg nekter å ta hensyn til rabiate unger som løper rundt. Hvis de skader seg er det foreldrene sitt ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Baby i barnevogn, eller større barn som kan sitte i ro i gangen med en iPad, er greit. Unger som løper rundt og ikke tar imot beskjeder, er ikke greit. Først og fremst for barnas egen sikkerhet, men også for sikkerheten til de som trener. Treningsstudio er ikke en lekeplass. 

Anonymkode: 88521...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det i det hele tatt lov mtp sikkerhet? 

Anonymkode: 6dc9d...4a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senteret mitt har forbud mot barn. Inkludert barn i vogn. Det er utrolig forstyrrende med barn på et treningsstudio. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg vokste opp var dette helt normalt. Vi var ofte med de voksne på treningssenteret mens foreldrene trente. Men vil tro at dette er enda en ting som ikke er særlig akseptert i dag utenom de sentrene som tilbyr barnepass (noe jeg antar at din ikke gjør). Syns absolutt du bør kunne spørre om det. Jeg hadde ikke reagert negativt på det. 

Anonymkode: 0790c...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På mitt senter er dette lov, forutsatt at barna ikke er i veien for andre. Små barn i barnevogn plager ingen, det gjør heller ikke litt større barn som sitter i sofaen med ipad. Når det er sagt, har jeg kun benyttet meg av denne muligheten et par ganger selv. Har gått til innkjøp av manualer og litt utstyr som jeg kan bruke hjemme. 

Anonymkode: 244b7...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke ungen gå på en eller annen fritidsaktivitet så kan du trene i mens?

Anonymkode: 9c0cc...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sjekk hvilke regler som gjelder der du trener (står som regel på nettsider/Facebook og/eller på en plakat på senteret).

På senteret her er det ingen adgang for barn under 14 år. 14-18-åringer kan trene samtidig med foreldre/foresatte eller som del av organisert trening. Hvis du tar med barn under 14 år inn i lokalene risikerer du å bli utestengt. Dette er et lite treningssenter på bygda.

Anonymkode: a7e6b...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...