Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er/var i et forhold som var giftig. Vi var ikke snille mot hverandre når vi kranglet. Men jeg gråter fordi jeg er så glad i han og han i meg… Men vi ødelegger hverandre 

Anonymkode: 0e52f...936

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger må man bare være glad i noen på avstand og la det bli med det.

Anonymkode: 9b97a...e04

• Liker 3
Skrevet

Føler med deg og kjenner meg så absolutt igjen😞💕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen ganger må man bare være glad i noen på avstand og la det bli med det.

Anonymkode: 9b97a...e04

Så sant så sant, dessverre. Jeg elsker min eks, men holder meg unna han da han ikke behandlet meg bra. Han maser på meg ennå, men aldri verden om jeg møter han igjen. Men vondt er det.

Anonymkode: 3e672...1c8

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke kjærlighet, men hekt. Jeg har opplevd begge deler, vil aldri godta å bli dårlig behandlet igjen

Anonymkode: ff063...e86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Et brudd gjør vondt selv om valget er riktig ❤️ Følelsene går over. Men viktig at du holder avstand, slik at de får sjans til å kjølne. Husk at dette er bra og viktig for dere begge. Bruk tiden på å være god med deg selv. Ikke ha dårlig samvittighet for valget ditt. Du har gjort et BRA valg! Og det går over ❤️ Bare ha tålmodighet ❤️❤️❤️

Anonymkode: 6aeab...9e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei:) Jeg står i en slik situasjon selv. Jeg har en kjæreste (hadde??) som ikke akkurat vinner prisen for århundrets fyr, og jeg må gå fra han for min mentale helses del. Utrolig vanskelig når forholdet er så sammensatt og ikke *kun* vondt. 
Jeg håper du etterhvert klarer å se at dette var det beste for deg. Jeg heier på deg og alle andre som dealer med slike vonde valg ❤️

Anonymkode: 4bf23...45e

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei ❤️ 

Jeg har vært i et slikt forhold i 1,5 år nå. For et par dager siden gjorde han det slutt. Jeg vet at han har behandlet meg forferdelig dårlig og jeg har nok ikke vært verdens beste til tider jeg heller. Måten han har vært på har ødelagt selvbilde mitt og gjort meg skikkelig usikker. Noe som har påvirket forholdet og dermed at det er slutt. Burde egentlig være bra, men herregud hvor høyt jeg elsker denne mannen. Nå som det er over klarer jeg ikke å la være å tenke på hvordan jeg skal få han tilbake og at det er det eneste jeg ønsker. Selv om jeg vet at vi mest sannsynlig ikke kommer til å funke og at det aldri kommer til å bli et bra forhold. Dette er kjempevanskelig. så føler med deg. Man blir ødelagt, men likevel vil man ha mer. Det er nok hekt som noen skriver over her. Jeg merker at jeg er hekta på han. Hvordan i alle dager skal jeg klare å komme meg over han, skjønner ikke.. 

Lykke til! ❤️  

Anonymkode: b23fc...906

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så sant så sant, dessverre. Jeg elsker min eks, men holder meg unna han da han ikke behandlet meg bra. Han maser på meg ennå, men aldri verden om jeg møter han igjen. Men vondt er det.

Anonymkode: 3e672...1c8

Hvis du elsker deg selv høyere og alltid har hatt stor respekt for deg selv, så er det vanskeligere å elske noen som behandler deg dårlig. Du må kjenne din egen verdi 

Anonymkode: 78b24...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...