AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Del Skrevet 20. mars 2022 Hei, har gått noen år uten p-piller nå..og har tidligere prøvd forskjellige merker, men husker ikke hvilke.. Vet man reagerer forskjellig på de ulike merkene, men ønsker likevel å høre hva som funket for deg og ikke dersom du har prøvd forskjellige p-piller? Anonymkode: 4b735...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Del Skrevet 20. mars 2022 Jeg har prøvd Microgynon og Mercilon. Opplevde dem som veldig like for meg. Går på Microgynon, da faren for blodpropp skal være mindre på dem. Jeg har få/ingen bivirkninger (gråter mer en før, av alt, glede, sinne ol.). Men ellers har jeg det fint. Derfor jeg ikke har prøvd noe annet, da det finnes flere bivirkninger man kan få. Anonymkode: 2c0c8...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 20. mars 2022 #3 Del Skrevet 20. mars 2022 Microgynon. Litt dyre, men hjelper meg for at jeg ikke skal blø i hjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Del Skrevet 20. mars 2022 Desirett Anonymkode: eb78e...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Del Skrevet 20. mars 2022 Begynte med microgynon, tror jeg det var..ble veldig deppa. Bytta til en jeg ikke husker, 3fase, hvor pillene var delt i 3 forskjellige hormonmengder. Etter noen år begynte jeg å få mellomblødninger. Bytta til Loette for mange år siden, over 10 tror jeg. Merket ikke noe når jeg starta, eller slutta, eller starta igjen. Funker veldig bra for meg Anonymkode: b2a20...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Del Skrevet 20. mars 2022 Microgynon, lurer på om en bivirkning er mer vann i kroppen men lever helt greit med det. Slipper blødning hver mnd, tar en pause fra pillene når får en mellomblødning så har mensen 2 ganger i året ca noe som er veldig greit. Anonymkode: 7edfc...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå