AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Del Skrevet 20. mars 2022 Når avlyses treninger for ditt barn? Hva er grunnen? Min gutt spiller fotball. De har 2 treninger i uken. En ute og en inne. De siste ukene har inne treningene blitt avlyst pga at det har vært kun 5 eller 6 påmeldt. Vanlig å avlyse pga det? Min gutt gleder seg mye til treninger inne og blir skuffet når de avlyses 1 time før Anonymkode: 9b7d4...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når avlyses treninger for ditt barn? Hva er grunnen? Min gutt spiller fotball. De har 2 treninger i uken. En ute og en inne. De siste ukene har inne treningene blitt avlyst pga at det har vært kun 5 eller 6 påmeldt. Vanlig å avlyse pga det? Min gutt gleder seg mye til treninger inne og blir skuffet når de avlyses 1 time før Anonymkode: 9b7d4...0d2 Ja vanlig, lite pga når de er sp få Anonymkode: da3e1...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Del Skrevet 20. mars 2022 Vanlig når de er så få. Synd at andre foreldre ødelegger. Her er trening første prioritet etter skole. Alt annet havner etter treninger Anonymkode: c10c4...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Del Skrevet 20. mars 2022 Men hvorfor kommer det så få på trening? Og hvorfor er det påmelding? Når de går på fotball, går man jo på treningene Anonymkode: f026e...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Del Skrevet 20. mars 2022 Sikkert pga barna ikke vil gå men foreldrene presser på.. Anonymkode: bcd73...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Del Skrevet 20. mars 2022 På min sønns tidligere lag ble treninger gjennomført selv om de bare var 2 stk. Gjerne hvis det bare var 1 stk også (=trenerens sønn) Men så var treneren fullstendig treningsidiot også da. Anonymkode: 0aedb...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Del Skrevet 20. mars 2022 Har aldri opplevd at håndballtrening blir avlyst. Fotballtrening blir avlyst ved is og sørpe eller knedyp snø på banen. Men det er jevnt oppmøte på disse lagene, da. Anonymkode: 4e20d...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Del Skrevet 20. mars 2022 Treninger gjennomføres jo som regel av foreldre som er frivillige, og når andre foreldre ikke en gang gidder å melde på ungene og få dem på trening, så skjønner jeg godt at det blir avlyst. Du får ta det opp på foreldremøte, fb gruppe e.l. Anonymkode: 0caa2...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Del Skrevet 20. mars 2022 Hos oss er det godt oppmøte på treningene, og de gjennomføres uavhengig av antall og værforhold. Den blir avlyst hvis det er klink is på banen. Og så var det vel en uke så godt som alle trenerne hadde covid. Da ble treningene avlyst. Anonymkode: 647ec...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Del Skrevet 21. mars 2022 Her blir også fotballtreningene avlyst ofte. De avlyses av for lite påmeldte og hvis det er litt kaldt og nedbør. Mitt barn går på en annen idrett i tillegg hvor det er sesong på vinteren. Vi har gitt beskjed om at vi prioriterer den idretten det er sesong på når treningene kræsjer. Mulig dette blir siste året, da han liker vinteridretten best, det er best miljø der og han opplever best mestring. Men så er det gøy med kamper da. Det skal sies at han er på 1 av 2 fotballtreninger i vinterhalvåret og 2 av 2 fra april og ut fotballsesongen. 3. trinn. Anonymkode: dc035...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #11 Del Skrevet 25. mars 2022 Begynn med friidrett eller annen individuell idrett i en klubb Anonymkode: 0f6b0...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå