AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Vi bestilte oss en weekend tur til Amsterdam med avreise grytidlig med KLM fra Torp i mai. Nå har plutselig KLM innstilt morgenflyet og vår avgang er endret til 1630 istedet for. Så nå mister vi i realiteten en dag på vår reise desverre.. så leser jeg nå at fordi de har varslet dette 14 dager før så har vi ingen rett på kompensasjon. Det er fryktelig kjipt, og dette ødelegger en merverdi for turen vår. Jada, vi kan kansellere og få tilbake hele beløpet men... Nå sitter vi igjen med ingen gode løsninger og jeg er litt småirrotert fordi jeg var innstilt på opplegget vi hadde bestemt oss for. Jeg antar vi bare må finne oss i det. Men skriver nå her i tilfellet noen her har en oppfatning på at vi likevel kunne hatt rett på noe. Nesten så jeg vil be dem sende oss dagen i forveien og sponse første natta på hotell fordi vi mister en dag. For en teit regel.. Kan det virkelig stemme at vi ikke kan ha rett på noen form for plaster på såret når vi har bestilt billetter også velger flyselskapet å innstille denne avgangen? Helt absurd! Anonymkode: a1a74...bed
Tvist Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Kan dere ikke flytte hele helgen? Det gjorde jeg når Norwegian gjorde det samme med meg. Kunne bytte datoer på bilettene gratis. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 Såpass lang tid i forveien har dere neppe noen god sak dessverre.. De burde dog tillate dere gratis endring av datoer! Er det en mulighet for dere? Anonymkode: 30c9f...7c5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 Flere flyselskap som kommer til å innstille fly fremover, slik at man må bestille nye og dyrere billetter, dessverre…. Anonymkode: 55ec6...9ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå