AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Del Skrevet 20. mars 2022 Jeg sliter skikkelig med å finne balansen mellom jobb og fritid/familie. Har jobbet som sykepleier i mange år og burde egentlig hatt en fin rutine på det. Men det har jeg ikke. Jobber redusert for ikke å bli utbrent. Når jeg har fri så får jeg vært den mammaen jeg vil være: jeg lager middag, leverer i barnehagen, er hjemme når eldstemann kommer hjem fra skolen, hjelper med lekser, trener osv. Når jeg har jobbeperioder er jeg helt oppbrukt når jeg kommer hjem og orker ingenting. Jeg blir ofte sliten og irritabel og nedstemt. Orker ikke å gjøre noe i huset. Alt tårner seg opp til neste friperiode der jeg må gjøre alt av klesvask og rydding. Er det vanlig? Eller kommer det an på hvor man jobber? Er så lei av å være fullstendig utslitt etter jobb, merker det går ut over familielivet. Anonymkode: 4288e...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Del Skrevet 22. mars 2022 Dytter. Anonymkode: 4288e...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Del Skrevet 22. mars 2022 Tror det er noenlunde vanlig ja 😕 Sikkert litt jobbavhengig. Anonymkode: 20782...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå