Gå til innhold

Er det ikke rart å aldri ha hatt på sokker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på VGS og det er ei i klassen som aldri bruker sokker, ikke i gymmen engang. Jeg spurte henne om hun aldri bruker sokker og da sa hun aldri har hatt sokker på seg før, samme med hennes mor og søstrene hennes. Er ikke det veldig rart? Hun kommer riktig nok opprinnelig fra et ganske mye varmere land og kom til Norge når hun var 10 år, men synes det høres så rart ut

Anonymkode: 03da6...7ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars jente 😮

Hilsen frysepinn

Anonymkode: 2c8d6...b51

Skrevet

høres litt merkelig ut. men det som er vanlig for andre kan virke rart for oss. er jo sunt tror jeg at føttene får puste.

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så, rart. Hadde spurt om hun føs på bena. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt, man får jo gnagsår uten om man ikke har ekkel elefanthud. Kanskje hun er fra et land man ikke har råd til sokker og sko? 

Anonymkode: 06f5a...7c0

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg og barna mine bruker nesten aldri sokker. Vi tar på sokker til barnehagen, men så fort vi er hjemme tar vi av oss både sommer og vinter. Jeg går gjerne oppi vintersko uten sokker også, tar på sokker hvis jeg vet jeg skal bort eller steder der jeg må ta av skoene. 

Grunner? 

1. Føles som føttene blir innestengt i de
2. Sklir og faller lettere med sokker på

Anonymkode: cf7a4...401

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig spesielt, man får jo gnagsår uten om man ikke har ekkel elefanthud. Kanskje hun er fra et land man ikke har råd til sokker og sko? 

Har jo råd til sokker nå da

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, jeg og barna mine bruker nesten aldri sokker. Vi tar på sokker til barnehagen, men så fort vi er hjemme tar vi av oss både sommer og vinter. Jeg går gjerne oppi vintersko uten sokker også, tar på sokker hvis jeg vet jeg skal bort eller steder der jeg må ta av skoene. 

Grunner? 

1. Føles som føttene blir innestengt i de
2. Sklir og faller lettere med sokker på

Anonymkode: cf7a4...401

Går barna dine uten sokker i vintersko også?😮

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har jo råd til sokker nå da

Hun har råd nå skulle det stå. Hun kommer fra midtøsten land

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Får man mer gnagsår av å ikke gå med sokker?

Anonymkode: 68127...4aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 17.56):

Får man mer gnagsår av å ikke gå med sokker?

Det er bare se på hælen til de sokkeløse, veldig mange har gnagsår ved bunn av akillesen ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er bare se på hælen til de sokkeløse, veldig mange har gnagsår ved bunn av akillesen ja. 

Det må jo da gjelde de som går med steps og ankelsokker også det da

Skrevet

Jeg brukte ikke sokker på fem måneder da jeg bodde i et land i sør, så jeg ville ikke syntes det var rart om de hadde bodd her noen måneder.

Men etter å ha bodd her en eller flere vintre er det litt uforståelig for meg som alltid fryser. Nesten like uforståelig som tenåringer med ankelsokker om vinteren.

Skrevet

Jeg syns ikke det er rart, jeg kan ikke huske sist jeg hadde sokker på meg, bruker en sjelden gang stay ups eller strømpebukser 20 den og nedover

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 16.34):

Jeg går på VGS og det er ei i klassen som aldri bruker sokker, ikke i gymmen engang. Jeg spurte henne om hun aldri bruker sokker og da sa hun aldri har hatt sokker på seg før, samme med hennes mor og søstrene hennes. Er ikke det veldig rart? Hun kommer riktig nok opprinnelig fra et ganske mye varmere land og kom til Norge når hun var 10 år, men synes det høres så rart ut

Hva så? Hvorfor bryr du deg? Hun kler seg slik hun vil ;) 

Anonymkode: 1aece...98a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...