Gå til innhold

hvordan ser ditt drømmehus ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne velge fritt uavhengig av økonomi, hvordan ville du/dere bodd? Nevn også hvor mange personer det er i hustanden.

Vi er 3 stk i fam, 2 voksne og 1 barn. Har lyst på et barn til.

Vårt drømmehus består av 2 etasjer, samt kjeller og loft.

I 1. etasje skulle det vært entré/gang, gjeste toalett, stue, spise stue, kjøkken. 

2.etasje: 4 soverom, hvor 1 ble brukt som gjesterom, stort bad. 

kjeller: tv stue, vaske rom, kontor, boder

loft: diverse lagring plass 

Ellers stor veranda og middels hage. I hagen plass nok til feks trampoline, og pære/eple trær. Dobbelt garasje. Utsikt mot fjorden/vann.

Beliggenhet: sentralt i forhold til barnehager/skoler, mat butikk, og kollektiv trafikk. Området bør være barne vennlig. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1.etasje: stor gang, vaskerom med toalett og dusj, kjøkken, stue og et rom som kan brukes som kontor og gjesterom. Utgang til stor platting med gode solforhold og videre ut til hage.

2.etasje: 3 gode soverom hvor ett har walk-in og eget bad, familiebad med badekar, tvstue/lekerom.

Loft til lagring. Kjeller med kjellerstue, treningsrom og mye lagringsplass.

Dobbelgarasje med god plass til bil, sykler og verksted.

Anonymkode: ea19a...4bb

AnonymBruker
Skrevet

Et lite hus, men med 2 bad, 2 soverom, bod, stue og kjøkken med sånn øy i midten. 2 etasjer, evt med soverommene som hems. En liten hage. Alle rom bør være relativt små, men med masse små vinduer overalt. 

Anonymkode: 8b91d...4db

AnonymBruker
Skrevet

Ca 160 kvm. To etasjer pluss loft. I første etasje: Et soverom, bad/vaskerom, kjøkken, stue. Andre etasje: To soverom, bad, loftsstue, bod/disponibelt rom. 

Ingen privat vei eller bakke opp til huset. Stakittgjerde. Liten hage, som ingen kan se inn i. Solfylt. Garasje. 

Drømmer om dette 🥰 Enslig mamma med to tenåringer. 

Anonymkode: 32584...9da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil definitivt ha et hus uten kjeller, gjerne med to etasjer, gjerne murhus sånn de er ut i Melbourne i pastellfarger, de er kjempe søte 😍 egentlig liker jeg godt små hus. Så et lite hus med hage som lå i et hyggelig nabolag med lignende hus ganske sentralt. Ja, egentlig burde jeg bare flytte dit, men jeg er ikke så fan av det ekstremt varme været. 

Anonymkode: ebe48...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Arkitekttegnet funkishus med alt på ett plan, men ulike nivåer naturlig integrert i terrenget. Natur på alle kanter. 

Anonymkode: f5199...236

Skrevet

Det bor jeg i, og det har vært mitt og min families hjem i mer enn 25 år.  Jeg er veldig glad i huset vårt, og kan ikke tenke meg å flytte til noe annet.  

Barna er flyttet ut, og vi ser venner som selger eneboligen og kjøper lettstelte leiligheter nær sentrum.  Det passer ikke for oss.    

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...