Gå til innhold

filme under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du latt kjæresten din filme deg imens dere har sex?

hvorfor? Hvorfor ikke?

Hvis du har gjort det, var det gøy/opphissende å se den etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det ville jeg ikke. Det hadde nok blitt for "rart" å gjøre det foran et kamera, og hvem vet hvor den filmen kunne ha endt opp etterhvert.

Skrevet

Tja, hvis det betydde mye for samboeren min hadde jeg ikke hatt noe i mot å prøve det. Men i utgangspunktet tenner det meg ikke å bli filmet under sex eller å se på opptak av oss når vi har sex.

Skrevet

Aldri. Det hadde bare blitt for dumt.

Skrevet

Har ikke gjort det før, men har vært inne på tanken :sjenert:

Skrevet

Nei. Det er ikke noe for meg. Ikke ville jeg hatt glede av å seg meg selv på enskjerm, og ikke ville jeg satt pris på at andre kunne gjøre det heller.

Skal noen se meg naken får de snaske seg å være tilstede der og da. ;)

Skrevet

Ville aldri blitt med på noe slikt, for det er ikke noe for meg.

Skrevet

Ja.. Har gjort det med min kjære. Det var mest for moro skyld, og vi har sletta filmen sammen. Syns det var helt uproblematisk

Skrevet
Nei det ville jeg ikke. Det hadde nok blitt for "rart" å gjøre det foran et kamera, og hvem vet hvor den filmen kunne ha endt opp etterhvert.

Ikke aktuelt. Nok eksempel på at slike filmer har havnet på ville veier. Nå er nok kjendisenes sexliv mer spennende enn mitt, men likevel......NEI!

Skrevet

Vi har gjort det - vi slettet filmen etterpå.

Skrevet

Ja det har jeg gjort. Synes det er spennende og så liker jeg og har litt erfaring med redigering og filmteknikk så det er ikke bare sex jeg liker å filme. Selvsagt passer man veldig godt på denne typen "hjemmeunderholdning", det er ikke det som ligger og slenger i dvd-hylla akkurat, og det finnes ingen brente plater eller kassetter av disse filmene. De finnes kun på pc'en hvor ingen andre enn jeg selv har tilgang.

Skrevet

Så lenge det slettes etterpå av begge to sammen, greit nok. Men vær ufattelig oppmerksom på at filmer og bilde rkan komme på vidvanke. Nok av eksempler på det!

Skrevet

Nei, det ville jeg aldri ha gjort. Hadde føltes helt feil. Og som andre har nevnt, hvem vet hva som hadde skjedd med den filmen etterhvert.

Skrevet

Nei, tror det hadde føltes veldig unaturlig å ha sex foran et kamera.. Hadde rett og slett ikke klart å slappe av!

Skrevet
Så lenge det slettes etterpå av begge to sammen, greit nok. Men vær ufattelig oppmerksom på at filmer og bilde rkan komme på vidvanke. Nok av eksempler på det!

Enig.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Helt uaktuelt. Hadde en gutt foreslått det i ramme alvor hadde han aldri fått røre meg igjen.

Skrevet

Nå har jo jeg og mannen vært sammen veldig lenge, så jeg er egentlig ikke så redd for at han ville vist filmen til kameratene.

Men jeg tror jeg hadde vært redd for resultatet; inbiller meg på en måte at vi ser litt rare ut når vi har sex, og er redd det kunne vært et turnoff ved senere anledninger... :sjenert: Eventuelt at jeg bare måtte ha gjort mitt beste for å fortrenge hele episoden. :ler:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg har gjort det.

Min kjære filmet oss med mobilen sin. Jeg lot han få kose seg med den de dagene vi ikke var sammen.

Skrevet
  De finnes kun på pc'en hvor ingen andre enn jeg selv har tilgang.

og du har ikke internett på den pcen?

hadde aldri i verden turt å hatt noe slikt lagret noe sted. man kan aldri være sikker på at det ikke kommer på avveie :tristbla:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Ville du latt kjæresten din filme deg imens dere har sex?

hvorfor? Hvorfor ikke?

Hvis du har gjort det, var det gøy/opphissende å se den etterpå?

Det har vi gjort mange ganger, kjæresten min tar som oftest initiaivet til det, hun tenner veldig på det, og da er det å vite at vi filmer/tar bilder som gjør henne kåt.

Vi sletter det som regel etterpå men de beste seansene tar vi vare på.

Litt eksibisjonisme ligger nok til grunn og jeg er overrasket over at så mange jenter som svarer her ikke liker det men jeg er heldig som er sammen med ei som nyter det jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...