Gjest Knutern201 Skrevet 20. mars 2022 #21 Skrevet 20. mars 2022 Just now, Leo said: Men det betyr ikke at du mister arbeidsavklaringspengene. De har forstått at dette tiltaket ikke fungerer for deg akkurat nå og at du må få behandling før du evt. kan søkes inn på tiltak igjen. Det er sikkert lurt å ta kontakt med fastlegen og evt. få med NAV på et møte slik at dere kan bli enig om hva som er hensiktsmessig behandling og hvilke muligheter som finnes. Pust med magen og lykke til! Satser på at det er det da! Takker
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #22 Skrevet 20. mars 2022 Knutern201 skrev (36 minutter siden): Oppdatering: de avslutta meg i tiltaket, får ikke støtte lengre😢 De behandler ikke saker på søndager. Hvorfor finner du på historier? Anonymkode: d7881...657 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #23 Skrevet 20. mars 2022 Du må faktisk rett og slett skjerpe deg. Møte frykten og møte opp. The only way out i through. " sometimes the bravest and most important thing you can do is just show up" Anonymkode: d8b6a...d11 2
Gjest Knutern201 Skrevet 20. mars 2022 #24 Skrevet 20. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: De behandler ikke saker på søndager. Hvorfor finner du på historier? Anonymkode: d7881...657 Gjør ikke det, jeg sendte en melding og hun svarte. De har vel behandla saken på fredag regner jeg med.
Gjest Knutern201 Skrevet 20. mars 2022 #25 Skrevet 20. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Du må faktisk rett og slett skjerpe deg. Møte frykten og møte opp. The only way out i through. " sometimes the bravest and most important thing you can do is just show up" Anonymkode: d8b6a...d11 Lettere sagt enn gjort men går til psykolog så er på rett vei i det minste.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #26 Skrevet 20. mars 2022 Knutern201 skrev (2 minutter siden): Lettere sagt enn gjort men går til psykolog så er på rett vei i det minste. Du har lagt ut bilde her på Norges største forum og skriver vanvittig personlige greier. Du burde faktisk beskyttes mot deg selv, det du driver med nå kan få store konsekvenser for deg hvis du ikke anonymiserer deg mer. Hva sier dere moderatorer egentlig til slike ting? Minner meg om personen som hele tiden spør om han er stygg. Får følelsen av at det er veldig psyke mennesker som ikke burde få utfolde seg helt fritt. Anonymkode: d7881...657 3
Mezzosoprena Skrevet 20. mars 2022 #27 Skrevet 20. mars 2022 Knutern201 skrev (37 minutter siden): Dette sto i smsen: ‘’Hei! Det er synd og trist å høre hvordan du har hatt det den siste uka. Nav bekreftet på fredag at du avsluttes i tiltaket, det er derfor et sluttmøte vi skal ha på tirsdag. Målet nå er at du skal få fokus på behandling og få bedre kontroll på helsa di. Når du har kommet litt lengre med det, kan du igjen søkes inn på AFT ☺️’’ Dette betyr ikke at du mister AAP, det betyr bare at de innser at tiltaket ikke er noe som fungerer med dine helseutfordringer akkurat nå. Du kommer sannsynligvis til å få en annen plan av NAV, som fokuserer mer på behandling, enn på arbeid. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #28 Skrevet 20. mars 2022 I min erfaring så liker NAV veldig godt å gi deg sånne trusler (det hjelper jo ikke akkurat) men de er ikke SÅ raska på å trekke støtta hvis du mener at du skal skjerpe deg. Går du til psykolog eller noe sånt? Viktig at du følger opp det de sier du skal gjøre. Håper du blir bedre av den angsten også. Det hjelper å hoppe ut i ting litt å erfare at det ikke er så farlig likevel. Man må pushe grensene litt hele tiden. Jeg er faktisk glad for at NAV pusha meg, og nå er jeg kvitt dem! 🙌 Anonymkode: 41413...a15 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå