Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med en mann som skal krangle/diskutere om hver eneste bittelitte ting i huset🤯? Jeg har advokat, men det finnes jo grenser hva man skal be om hjelp til. Far til barna mine og jeg bor fortsatt sammen. Det er et h... styr uten like. Jeg visste han kom til å bli vanskelig, men at han skulle bli så ille hadde jeg ikke sett for meg. 

Flere med lignende erfaring og hvordan ble dere enige? Den ene dagen sier han en ting og en annen neste. Jeg har gjennomskuet han for lenge siden. Han tenker kun på seg selv! Han sier han skal ha alt han har kjøpt og det er kun en seng, et anlegg, en trampoline og en kontorpult. Ellers skal alt annet deles som barna trenger. Han vil kun ha det han har lyst på ellers truer han meg som alltid. Det eneste så fungerer med han er å l han få viljen sin, noe jeg er drittlei av. Han kommanderer å tråkker på meg! 

Hva hadde dere gjort? Hvordan skal jeg forholde meg til en så ustabil mann? Hadde dere bare latt han tatt det han ville ha? Han driver med psykisk terror😳

Anonymkode: a5194...14f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å lage lister? Hjelper kanskje å ha det skriftlig.

Anonymkode: 3d385...c10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kontaktet barnevernet og fått hjelp, da dette er skadelig for barna å vokse opp i!

Anonymkode: 0bc30...1a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med å lage lister? Hjelper kanskje å ha det skriftlig.

Anonymkode: 3d385...c10

Takk for tips, han er så sta så for å få fred må jeg nok bare gi etter!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga min eks det meste. For den ene sengen jeg kunne beholde på barnerommet, måtte jeg gi han halvparten av full pris på Ikea, pluss 800 kr for at han hadde montert den! 

Men det var likevel billigere enn ekstra timer hos advokaten. 

Anonymkode: f4104...ccc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ga min eks det meste. For den ene sengen jeg kunne beholde på barnerommet, måtte jeg gi han halvparten av full pris på Ikea, pluss 800 kr for at han hadde montert den! 

Men det var likevel billigere enn ekstra timer hos advokaten. 

Anonymkode: f4104...ccc

Huff.. Jeg har gratis advokat, men jeg orker ikke mer bråk fra han der. Frister si jeg kun skal ha vaskemaskin og et par ting til å det jeg har fått i gaver... Høres like sleip ut eksen din. Han min kunne funnet på å si det samme! 

Hvordan har det gått å samarbeide i ettertid om dere har barn?

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen samboeravtale etc du kan vise til og gå ut i fra?

Anonymkode: a1758...d36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har dere noen samboeravtale etc du kan vise til og gå ut i fra?

Anonymkode: a1758...d36

Nei desverre!

AnonymBruker
Skrevet

Høres slitsomt ut.

Hvem har betalt for tingene? Har dere betalt for alt felles? Da er det i så fall mest rettferdig at dere tar hver deres tur til å velge en ting. 🤷‍♀️ F. eks. mannen begynner og velger sofaen. Så velger du dobbeltsenga. Han velger TV’en osv. 

Anonymkode: 4724e...fa0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Høres slitsomt ut.

Hvem har betalt for tingene? Har dere betalt for alt felles? Da er det i så fall mest rettferdig at dere tar hver deres tur til å velge en ting. 🤷‍♀️ F. eks. mannen begynner og velger sofaen. Så velger du dobbeltsenga. Han velger TV’en osv. 

Anonymkode: 4724e...fa0

Han har kjøpt et par av de dyre tingene og jeg stort sett alt annet av møbler, ting etc.. Han er seff opptatt av at han skal ha det han har kjøpt nettopp pga pris og for at han ønsker de tingene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...