Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med størrelser på denne busken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt denne buksen hjem i størrelse 34, fordi jeg trodde 34 tilsvarte Xs i vanlig størrelse, men slik var det ikke. Denne buksen var alt for stor, og jeg måtte levere denne tilbake. Ønsker meg den fremdeles, men ønsker å finne ut hvilken størrelse jeg trenger. 
Jeg bruker Xs i størrelser til vanlig. Er 1.71 høy og veier 53 kilo. Hvis det er nødvendig for å vite størrelsen. Bukser pleier som regel alltid å passe. 
https://www.monki.com/en_nok//clothing/jeans/product.yoko-jeans-light-blue-blue.0805559001.html?gclid=EAIaIQobChMI67CHq9_U9gIVU5nVCh0seQFiEAQYCCABEgIhGPD_BwE

Anonymkode: 2f015...5e6

Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Jeg tror mulig 27, eller 28 kan være riktig! Men er ikke sikker

Skrevet

Denne buksen har størrelse i tommer. Iflg size guide tilsvarer 26 tommer størrelse 34.

AnonymBruker
Skrevet
Anonym Bruker0 skrev (1 minutt siden):

Denne buksen har størrelse i tommer. Iflg size guide tilsvarer 26 tommer størrelse 34.

Tusen takk for hjelpen ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tusen takk for hjelpen ❤️

Bare hyggelig 😊

Et lite tips: Hvis størrelsene begynner på 20-tallet er det tommer, hvis størrelsene begynner på 30-tallet er det europeiske størrelser.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har bestilt denne buksen hjem i størrelse 34, fordi jeg trodde 34 tilsvarte Xs i vanlig størrelse, men slik var det ikke. Denne buksen var alt for stor, og jeg måtte levere denne tilbake. Ønsker meg den fremdeles, men ønsker å finne ut hvilken størrelse jeg trenger. 
Jeg bruker Xs i størrelser til vanlig. Er 1.71 høy og veier 53 kilo. Hvis det er nødvendig for å vite størrelsen. Bukser pleier som regel alltid å passe. 
https://www.monki.com/en_nok//clothing/jeans/product.yoko-jeans-light-blue-blue.0805559001.html?gclid=EAIaIQobChMI67CHq9_U9gIVU5nVCh0seQFiEAQYCCABEgIhGPD_BwE

34 her er tommer tilsvarer XL/XXL, samme som på feks Levis Jeans. Vil tr0 24 eller 25 passer på deg, 26 hvis du vil ha den enda mer over sized

Anonymkode: d3fa7...86f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...