Thomasine Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Må nok ta en synstest, jeg... Spesielt om kveldene og etter flere timer foran skjermen blir jeg så veldig sliten i øynene... Joda, studiene mine og KG tilsier at jeg sitter mye her, og alderen kanskje også... Så, hvilke optikere bruker dere og hvem vil dere anbefale? Brilleland Synsam Interoptik ...evt andre...? Jeg er avhening av noen som holder til i Oslo og/eller Akershus...
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg bruker Brilleland og er fornøyd med dem. Tidligere gikk jeg hos Z- Optikk, tror jeg det het, men byttet i forbindelse med flytting. Synes jeg har fått god service begge steder. Jeg har ikke sjekket noe særlig rundt med priser ol., men ut fra hva jeg har hørt andre betaler for linser, så tror jeg ikke de er de aller dyreste, i alle fall. Men det var kanskje kvalitet du var mest opptatt av, ikke pris.
Kelsey Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 På min siste synstest var jeg på Specsavers. De har billige briller, så det passer fint for meg som er student. Dessuten har jeg opplevt flott service der. Hadde problemer med å få riktig linser, så nå har jeg vært der 4 ganger de siste ukene, uten at det har kostet meg noe ekstra (selv om jeg har prøvd og fått med meg forskjellige linser hver gang)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå