AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Jeg personlig kan få veldig avsmak om noen er alt for store i kroppslppbygnning, dersom de ikke tar vare på kroppen. Det er sexy med menn som tar vare på seg selv, og bruker tid på å trene eller bry seg om hvordan kroppen ser ut. Men er dette er en krenkelse å si? Anonymkode: 39ac4...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Nei det er lov å ha sin smak. Men forelskelse er noe annet enn å bare synes noen er fin å se på. Jeg har forelsket meg i en som var motsatt av mine premisser. Jeg er omvendt av deg, synes det er litt turnoff med menn som trener for å se bra ut. Det er noe selvopptatt over det. Jeg foretrekker en som har avslappet forhold til kropp. Såklart er det lov å trene, men det bør være fordi man liker det eller for å vedlikeholde seg litt, og ikke fordi alle andre skal se hvor bra du ser ut og hvor mye selvdisiplin du har. Anonymkode: f8f50...98d 6 1
flusa Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 Personlighet,utstråling og utseende er sammensatt,etter min mening. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 Det er lov å ha en preferanse. Jeg er kvinne og vil gjerne at mannen skal være høyere og kraftigere enn meg. Kan godt ha litt pappakropp også, men han må jo bry seg litt om å holde seg sunn og frisk, da. Synes det er skikkelig turn off med menn som tilbringer nesten hver dag på gymmet, går på diett og drikker proteinshake. Anonymkode: ffda1...0bd 2
Curiousine Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Foretrekker en som er høy og kraftigere enn meg, men han bør jo like å vere litt aktiv🙂 ellers går det jo egentlig mest på seksuellkjemi eller god kjemi
Gjest AprilRyan Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Jeg liker forskjellige kropper, men veldig overvektig er nok det jeg har størst problemer med. Men jeg liker lubne menn. Jeg er nok ikke så glad i de ekstreme ytterpunktene, men det finnes alltid unntak. Så er det jo litt det at det ikke bare er kroppen det handler om, men også hva slags livsstil mannen har. En som er ekstremt opptatt av trening og kropp vil nok neppe passe sammen med meg. Da antar jeg at kjip diett og et veldig fokus på det følger med og det blir turn off for meg.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 Ja. Jenta bør være litt overvektig. Tynne/såkalte normalvektige kvinner er ikke noe jeg liker spesielt godt. Anonymkode: 0d2cc...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 Selvfølgelig. Har ikke noe krav om at han er topptrent da jeg selv ikke er det, men verken for tykk eller for tynn er aktuelt. Synes heller ikke at det er attraktivt med "bolermuskler". Føler meg best sammen med menn som er høyere enn meg, og normale i kroppen, sånn som jeg er. Anonymkode: 722e1...507 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 Hvorfor har du masse meninger om folk du ikke ligger med? Anonymkode: 36df7...d8c 1
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2022 #10 Skrevet 20. mars 2022 Ja det har mye å si. Blir ikke tiltrukket av overvektige menn. 1
Tenkmedhodet Skrevet 20. mars 2022 #11 Skrevet 20. mars 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det er lov å ha sin smak. Men forelskelse er noe annet enn å bare synes noen er fin å se på. Jeg har forelsket meg i en som var motsatt av mine premisser. Jeg er omvendt av deg, synes det er litt turnoff med menn som trener for å se bra ut. Det er noe selvopptatt over det. Jeg foretrekker en som har avslappet forhold til kropp. Såklart er det lov å trene, men det bør være fordi man liker det eller for å vedlikeholde seg litt, og ikke fordi alle andre skal se hvor bra du ser ut og hvor mye selvdisiplin du har. Anonymkode: f8f50...98d Tenker det regulerer seg litt etter hvordan man selv ser ut. Er man bergfeit selv kan man ikke akkurat låse seg til 9’ere.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #12 Skrevet 20. mars 2022 Jeg har hatt både undervektige, overvektige og normalvektige partnere og tiltrekningen har vært helt lik, men jeg må også ærlig innrømme at min nåværende kjæreste har en usedvanlig bra kropp og det tenner meg mer enn noen andre jeg har vært sammen med. Anonymkode: b6c9e...3b1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #13 Skrevet 20. mars 2022 Tenkmedhodet skrev (2 minutter siden): Tenker det regulerer seg litt etter hvordan man selv ser ut. Er man bergfeit selv kan man ikke akkurat låse seg til 9’ere. Hehe. Jeg er slank og ikke hatt mangel på tilbud fra menn men forelsket meg i en overvektig fyr.. Anonymkode: f8f50...98d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #14 Skrevet 20. mars 2022 Jeg er en sjenerøs fyr på det punktet når det kommer til tilfeldig sex, FWB og den slags. Men er ganske kresen når det gjelder fast forhold, vil ikke bli sett hånd i hånd med hvem som helst liksom. Anonymkode: 58eea...5b2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #15 Skrevet 20. mars 2022 Ja liker hverken undervektige eller sterkt overvektige. Veltrent, men gjerne litt kraftig. Men jeg sier det ikke til folk. Anonymkode: 887a9...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #16 Skrevet 20. mars 2022 Foretrekker helt normal kropp, og har en grense både opp og ned når det gjelder vekt. Er mannen for tynn eller veldig overvektig, er det ikke noe som tiltrekker meg. Trenger ikke være verken trent eller veldig slank, men helt normal. Anonymkode: 64848...9c1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #17 Skrevet 20. mars 2022 Man kan fint ha en preferanse, men noen klarer jo ikke bare det, men skal påpeke hvor ekkelt det andre er det. Selv foretrekker jeg større menn, men så lenge han ikke er veldig tynn går alt sammen. Størrelsen har ikke noe å si på om sexen eller evt forhold er bra🤷🏼♀️ Anonymkode: 03947...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #18 Skrevet 20. mars 2022 Normalvektige er min preferanse Anonymkode: eb35a...216 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #19 Skrevet 20. mars 2022 Preferansen min er normal til litt lett «pappkropp», tenner ikke på skikkelig trente menn enda jeg er trent selv😅 Anonymkode: 57167...32a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #20 Skrevet 20. mars 2022 Jeg har powerlifter fysikk, kraftig bygd men alle musklene er ikke like definerte. Store brede skuldre, harde brystmuskler, ikke tjukk men heller ingen superflat mage, store biceps/legg/lår. Tror du ville ha likt meg TS. Anonymkode: 39977...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå