Gå til innhold

Du som tror på store konspirasjoner og alternative sannheter, tror du at jorda er flat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 3/20/2022 at 2:08 PM, AnonymBruker said:

Jorda er rund(ish), men den er også en ost. Det er den største konsentrasjonen av dem alle, at månen er en ost. Nei, den er ikke det, det er jorda som er en ost.

Anonymkode: 00df3...e40

Vil det si at vi kunne løst verdens matforsyningsproblem just like that? 

ConventionalCreamyChamois-max-1mb.gif

Anonymkode: 6de44...da6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kjenner endel som tror på konspirasjonsteorier. Jeg har som regel problemer med å skjønne hva de har å si for hverdagslivet til de fleste. Hva så om jorda er flat? Hva så om 9/11 var en inside job? Det er så mange andre reelle konspirasjoner fra multinasjonale selskaper og politikere som er viktigere å ta tak i enn de vanlige konspinoia-greiene.

Anonymkode: 9122e...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 19.20):

Er åpen for det ja.Vi mennesker er veldig lette å programmere/manipulere.

Anonymkode: f5f93...84e

Det er den saueflokken som tror på regjerningen og som kun følger majoriteten, og ikke tenker selv som er lette å manipulere og programmere..Om hver og en hadde tatt seg tid til å undersøke ting,søke opp fakta,ikke bare lest mainstream-media osv..Da hadde sannheten komt frem og kosnspirasjonsteorier hadde ikke blitt kalt konspirasjonsteorier mer..Folk er så late..gidder ikke undersøke ting..Tar alt som står i vanlig media for god fisk.Det skjer SÅ mye i verden nå som hvermansen ikke får med seg..Det er skremmende..Verden er i ferd med å bli en helt ugjenkjennelig verden de aller fleste ikke ønsker.Full av kontroll og en mister sin frihet og sitt privatliv.Og man kan ikke få stoppet det.Sjekk ut Great reset og world economic forum.Dette er ikke tull..Dette er virkeligheten og fremtiden de neste 8 årene..Det komme litt etter litt.

Anonymkode: 00073...bf1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke jorda er flat, men jeg har ikke selv vært i verdenrommet å sett. Så jeg VET jo ikke. Tror ikke vi har vært på månene, tror 9/11 var inside job, Epstein ble drept, Whitney Houston bøe drept, etc. Men de der om at Clintons spiser babyer og new world order blir for sykt. 

Anonymkode: f2a32...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke jorda er flat, men jeg har ikke selv vært i verdenrommet å sett. Så jeg VET jo ikke. Tror ikke vi har vært på månene, tror 9/11 var inside job, Epstein ble drept, Whitney Houston bøe drept, etc. Men de der om at Clintons spiser babyer og new world order blir for sykt. 

new world order blir for sykt?? Sjekk ut dette her du.. https://www.weforum.org/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

https://www.weforum.org/agenda/2020/07/covid-19-the-great-reset/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 8.59):

Månene? I flertall? Snakker du om ubemannede sonder som har besøkt måner i solsystemet eller er du skeptisk til om det har vært mennesker på Månen? Jeg lurer i tilfelle på hvorfor du er skeptisk til dette? :)

Anonymkode: 88509...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...