AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Jeg har datet en voksen mann i noen måneder nå og han kommentere mine innlegg på FB og har vært opptatt av at vi skal tagge, men mistenker at de taggede innleggene på hans profil har begrenset «publikum»? Virker som bare mine venner liker innleggene han tagger meg i og jeg fikk sist ikke varsel om å godkjenne innlegg før jeg la det på tidslinja. Mistenker at han prøver å skjule oss på hans pofil men at det skal komme tydelig frem på min profil at jeg er «opptatt». Han har mange likes på innlegg hvor jeg ikke er tagget…. Anonymkode: 0a14c...5a8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Poster dere bilder av hverandre på Facebook når dere kun har datet noen måneder? Poster noen bilder av noe som helst på Facebook lenger? Er dere over 40? Anonymkode: 16202...d90 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Poster dere bilder av hverandre på Facebook når dere kun har datet noen måneder? Poster noen bilder av noe som helst på Facebook lenger? Er dere over 40? Anonymkode: 16202...d90 Haha, tenkte det samme. Jeg poster aldri bilder av hverken meg selv, barna eller kjæresten - noe sted. Anonymkode: 625c3...b11 2
Mona123 Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 Du får bare poste bilde direkte på profilen hans, samt kommentere 😍💗🥰😍 på alle innleggene hans for å markere at han er din. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Haha, tenkte det samme. Jeg poster aldri bilder av hverken meg selv, barna eller kjæresten - noe sted. Anonymkode: 625c3...b11 Er vel ganske vanlige å dele opplevelser å tagge hverandre enten det er venninner eller venn/venner. Der er vi alle forskjellige. Noen velger også å ikke ha verken FB eller insta, men synes det også får være et personlig valg Anonymkode: 0a14c...5a8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Tror du har rett i dine spekulasjoner, TS. Da ville jeg gjort som han, selv begrenset så ingen av mine venner så innleggene. Så kan han sitte der med sine få likes. Jeg synes dette er et rødt flagg. Anonymkode: 39efa...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå