Gå til innhold

Pakke inn bilstol, flybagasje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Reiser fra Værnes. Før har vi leid prampack der, men ser ikke ut som at det er mulig nå.

Så jeg tenker pose (men hvilken?), bobleplast og teip. Men hvor mye bobleplast tro? Hvor får man kjøpt det? Barna er 3 og 4 år, så stolene er ganske store....

Det er veldig lite som skal til for at en bilstol ikke lenger er trafikksikker, men vi skal til et land hvor det er vanlig at barn bare sitter på fanget... og bilstolene de har der er nesten garantert av dårlig kvalitet og ikke noe sikre i det heletatt....

Så føler ikke vi har annet valg enn å ta med herfra.. Noen som har opplevd at bilstolen har fått seg en trøkk som flybagasje? Redd de kan bli skada, men at de ikke ser skada ut.

Anonymkode: 93d79...96d

AnonymBruker
Skrevet

Tror dette er noe som henger igjen fra gamle dager da bilstoler var laget av isopor. Bilstoler tåler en god del, sannsynligvis mer enn kofferter. Hvis du vil være på den helt sikre siden så kan du sikkert kjøpe inn noe bobleplast eller noe

Anonymkode: 777bf...1d1

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sendt bilstolen med bagasjen.

Anonymkode: 188b9...db1

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke la barna sitte i dem på flyet? Vi har gjort det, men det var mindre barn da. 

Anonymkode: 92f92...cd4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på flyplass og med bagasje. Jeg ser omtrent daglig at bagasje ikke blir håndtert bra og det gjelder absolutt all bagasje. Å sende bilseter på fly hadde jeg aldri gjort. 

Anonymkode: 59f06...d74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg jobber på flyplass og med bagasje. Jeg ser omtrent daglig at bagasje ikke blir håndtert bra og det gjelder absolutt all bagasje. Å sende bilseter på fly hadde jeg aldri gjort. 

Bobleplast vil ikke hjelpe stort med den behandlingen som de kanskje kan få, så spar deg de kronene.

AnonymBruker
Skrevet

Spar pengene og maset og kjøp to billige seter det stedet dere skal👍 så gir dere dem bort til hotellet etterpå. De vil sikkert ha dem. 

Anonymkode: 51a05...664

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spar pengene og maset og kjøp to billige seter det stedet dere skal. Gi til hotell

Skal besøke mannens familie i et så og si uland. Hvor det vanlige er at barna sitter på fanget i bil og det som finnes av bilstoler i butikkene der helt sikkert ikke holder mål.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ta setene med som håndbagasje

https://www.sas.no/reiseinfo/bagasje/spesial/

Anonymkode: 41063...694

Spesialbagasje ja. Ikke håndbagasje. Pakkes inn må det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...