Gjest Bertine Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Hei! Bare lurer litt.. Var hjemme hos mamma og pappa idag, og de gleder seg visst voldsomt til å bli besteforeldre.... har ikke sagt til de at vi prøver, men har vel ikke nektet heller Men det var utrolig koseli når mamma sa at de gleder seg, og at de håper å ha barnebarn til neste jul ' Hvordan er det med deres foreldre? Vi er jo relativt unge, 22 begge to, men hvis alt går etter planen er vi 23 når babyen foorhåpentligvis kommer
Pauline Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 Var på samme alder som dere. Far syntest han var alt for ung. Mor ble veldig glad. Gjett hvem som ble verdens stolteste bestefar noen måneder senere? Tror nok de fleste blir glade og gleder seg. Gleder meg allerede jeg, men vil ikke bli bestemor helt ennå da....
Lassie Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Mamma vet at vi prøver, men ingen andre av våre foreldre. Mine foreldre vil nok garantert bli happy-happy for å bli besteforeldre igjen, men svigers er jeg faktisk ikke så sikker på. Svigerfar vil nok synes det er hyggelig, men svigermor derimot.. Hun er en case for seg selv for å si det sånn, så hun vil nok ha noen kritiske spørsmål tilogmed til å bli bestemor for ørtende gang..
Peony Skrevet 31. oktober 2005 #4 Skrevet 31. oktober 2005 Ingen av foreldrene våre vet at vi prøver, men jeg vet at mine foreldre går og venter. Tror nok at alle ville blitt veldig glade! Hverken mine eller mannens foreldre har noen barnebarn enda.
Impala Skrevet 31. oktober 2005 #5 Skrevet 31. oktober 2005 Vi har ikke sagt til noen av foreldrene våre at vi prøver, men siden vi begge er forholdsvis gamle, og det ikke er så lenge siden vi giftet oss, så vil de nok ikke bli overrasket om de får beskjed om at de blir besteforeldre igjen. Begge foreldreparene er besteforeldre fra før, men vet at de vil bli kjempeglade for enda ett barnebarn
Malama Skrevet 31. oktober 2005 #6 Skrevet 31. oktober 2005 Vi prøver jo ikke enda engang vi da, men tanker om å bli besteforeldre har våre foreldre allrede. Min far begynte å planlegge dette med sin "tittel" allerede når jeg var 9 år han (og ja, jeg er eldst!) Mamma gleder seg til å bli bestemor, ingen tvil om det. Hans mor er nok heller ikke negativ til den tanken, mens hans far for et års tid siden opplyste om at "vi er altfor ung til denslags" (og særlig er vel han for ung til å bli bestefar tenker jeg, nå som han har ny partnr også, en ung kvinne ikke sååå my eldre enn oss...) men han fikk høre fra sin (daværende) kone at han var da selv langt yngre da min samboer ble født, så han hadde nok ikke noe han skulle ha sagt... Alt i alt tror jeg de alle fire ville bli glade om det kom barnebarn jeg, men vi har ikke fått så veeeeeldig steke hint enda. Heldigvis. Som sagt, vi prøver jo ikke enda engang.
Gjest Popelka ulogget Skrevet 31. oktober 2005 #7 Skrevet 31. oktober 2005 Hans foreldre er allerede besteforeldre til seks, saa det er ikke noe press fra dem. Men svigermoren min sa forleden at hun liker "store familier"...innforstaatt: vi burde begynne snart saa vi fikk tid til aa faa mange barn! Mine foreldre tror jeg gleder seg, men de vet ikke naar vi skal begynne aa proeve. Jeg har lyst til at det skal bli en overraskelse den dagen vi annonserer at de skal bli besteforeldre!
monja Skrevet 31. oktober 2005 #8 Skrevet 31. oktober 2005 Da jeg ble gravid tok mamma og pappa det med fatning for å si det mildt. Mens jeg gikk gravid - de første 7 mnd brydde de seg knapt. Da var svigermor mer i hundre. Svigerfar ga utrykk for at han gledet seg, men det var liksom det. Men da gutten ble født lyste både mamma og pappa og svigerfar opp. Nå er de verdens stolteste besteforeldre til pjokken - og svigermor er fortsatt i hundre
Arielle Skrevet 31. oktober 2005 #9 Skrevet 31. oktober 2005 Alle gleder seg masse da det vil bli det første barnebarnet i begge familiene, men samtidig er det ikke noe press. De vet ikke at vi prøver, og det skal vi ikke si heller, før vi blir gravid
Cr@sh Skrevet 1. november 2005 #10 Skrevet 1. november 2005 Jeg var 23 da jeg fortalte at vi skulle ha barn. Da sprutet tårene hos både min Mamma og Pappa og hans foreldre! Veldig koselig! De gledet seg stort gjennom hele svangerskapet... og ikke akkurat mindre når gutten kom!!!! Må være moro å være besteforeldre da - det virker i hvert all sånn...
Windy Skrevet 2. november 2005 #11 Skrevet 2. november 2005 Vi har riktig nok bare vært prøvere i noen dager ... :kgblunk: ... men vi skal ikke fortelle det til noen, det er helt sikkert! Svigermor er ikke redd for å uttrykke lengselen etter barnebarn men de andre har ikke sagt så mye. Jeg tror nok de blir overrasket, men glade, når beskjeden evt. kommer!
Pepita Skrevet 2. november 2005 #12 Skrevet 2. november 2005 Har ikke snakket med dem om det, men regner med at alle ville blitt glade, hvertfall etterhvert. Håper jeg hvertfall!
gaja Skrevet 2. november 2005 #13 Skrevet 2. november 2005 tja, hele slekta mi inkl. besteforeldre og tremenninger har mast i 2 år nå, så jeg regner med at de hadde blitt lykkelige hvis de visste at vi gjorde vårt beste. Men det har jeg ingen planer om å fortelle dem før vi har lykkes hans side er litt mer resignerte; de har allerede tre barnebarn, men de vil jo selvsagt at "godgutten" skal bli far
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #14 Skrevet 2. november 2005 Det virker ikke som tanken har falt dem inn en gang.. At vi skal ha barn "en gang", men nå snart... neeeei.. Vi er jo bare 26 og 32 år gamle og har bare vært sammen i 6 år.. Vi er de eldste "barna" i begge familier og ingen andre i "vår generasjon" har fått barn ennå.. Så jeg tror alle foreldrene våre fremdeles ser på oss som små barn..
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. november 2005 #15 Skrevet 3. november 2005 Har ikke fortalt noen at vi prøver. De "maser" ikke om barnebarn heller.Og det er jeg veldig glad for,siden vi har prøvd i over et år uten å bli gravid. Glad jeg har foreldre som skjønner såpass at det er ikke alltid det er like kjekt at de maser om sånn. Men jeg vet at de kommer til å bli kjempeglad den dagen de får vite at de skal bli besteforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå