AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 En bekjent jeg har vært i tenkeboksen for å knytte mer vennskap/henge med, har kanskje voldtatt noen. Har hørt det fra troverdige personer han har voldtatt ihvertfall en jente i tenårene. Er dette som gjør meg betenkt å ville ha noe med personen å gjøre. Vet han har hatt endel kvinneproblemer, bl.a. exen hans flyttet på krisesenter en periode. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 19a19...e40
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Det er opp til deg. Der finnes ikke noe fasitsvar på dette. Hvordan er han som venn? Voldtektsmenn har også som regel noen (familie, venner) som er glad i han. Man er jo også som regel mer enn en voldtektsforbryter. Man er ikke nødvendigvis ond selv om man har voldtatt. Osv... Anonymkode: f51e3...f53 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 Jeg ville holdt meg langt unna noen som har oppført seg slik at tidligere partner har måtte flytte til krisesenter. Den angivelige voldtekten kan være sant, eller ryktespredning, det kan være misforståelser, eller noe som tilhører fortiden. Men det at partner må søke tilflukt på ett krisesenter, da snakker man ikke om enkelthendelser, eller misforståelser. Anonymkode: ed243...58f 14 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En bekjent jeg har vært i tenkeboksen for å knytte mer vennskap/henge med, har kanskje voldtatt noen. Har hørt det fra troverdige personer han har voldtatt ihvertfall en jente i tenårene. Er dette som gjør meg betenkt å ville ha noe med personen å gjøre. Vet han har hatt endel kvinneproblemer, bl.a. exen hans flyttet på krisesenter en periode. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 19a19...e40 Du holder deg unna eller så risikerer du å måtte leve med traumer fra noe lignende. Anonymkode: 63e29...eab 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Herregud for et spørsmål. Anonymkode: 83420...d84 2 1
NiceOrNothing Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En bekjent jeg har vært i tenkeboksen for å knytte mer vennskap/henge med, har kanskje voldtatt noen. Har hørt det fra troverdige personer han har voldtatt ihvertfall en jente i tenårene. Er dette som gjør meg betenkt å ville ha noe med personen å gjøre. Vet han har hatt endel kvinneproblemer, bl.a. exen hans flyttet på krisesenter en periode. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 19a19...e40 Det er noe som heter : vis meg dine venner , å jeg skal si deg hvem du er. Tenk hvis du var en av de kvinnene han hadde voldtatt , dratt på krisesenter ., hvordan ville du sett på den kvinnen som var venn med denne mannen ? Men selvfølgelig helt opp til deg hvilke «venner « du velger . Selv hadde jeg følt min verdi / troverdighet ble dratt kraftig ned , ved å henge med en kvinne - mishandler . 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #7 Skrevet 24. mars 2022 Får nesten håpe at det er sant for hans del da. Det er et ødeleggende rykte å ha på seg. Du bør i hvert fall ikke tenke at fortiden ikke har noe å si. Anonymkode: 3b8f7...5a7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #8 Skrevet 25. mars 2022 On 3/20/2022 at 12:28 PM, AnonymBruker said: Jeg ville holdt meg langt unna noen som har oppført seg slik at tidligere partner har måtte flytte til krisesenter. Den angivelige voldtekten kan være sant, eller ryktespredning, det kan være misforståelser, eller noe som tilhører fortiden. Men det at partner må søke tilflukt på ett krisesenter, da snakker man ikke om enkelthendelser, eller misforståelser. Anonymkode: ed243...58f Dette Anonymkode: d2762...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #9 Skrevet 28. mars 2022 Nei jeg hadde ikke vært venn med en sånn person. Better safe than sorry prinsippet gjelder her og min støtte til ofrene og min egen sikkerhet er viktigere enn hans ønske og følelser om å ikke bli dømt av venner Anonymkode: 5ee51...640 4
AprilLudgate Skrevet 28. mars 2022 #10 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 11.43): En bekjent jeg har vært i tenkeboksen for å knytte mer vennskap/henge med, har kanskje voldtatt noen. Har hørt det fra troverdige personer han har voldtatt ihvertfall en jente i tenårene. Er dette som gjør meg betenkt å ville ha noe med personen å gjøre. Vet han har hatt endel kvinneproblemer, bl.a. exen hans flyttet på krisesenter en periode. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 19a19...e40 Tuller du? Har er antatt voldtektsmann og du VET ekser må på krisesenter? Herregud. Skjønner ikke dette er et spørsmål en gang. 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #11 Skrevet 28. mars 2022 Selvfølgelig KAN du, det er jo ditt liv. Spørsmålet er hvorfor du noen gang skulle VILLE det? Sier jo mye om deg da. Anonymkode: 2bb08...ec9 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #14 Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 11.43): En bekjent jeg har vært i tenkeboksen for å knytte mer vennskap/henge med, har kanskje voldtatt noen. Har hørt det fra troverdige personer han har voldtatt ihvertfall en jente i tenårene. Er dette som gjør meg betenkt å ville ha noe med personen å gjøre. Vet han har hatt endel kvinneproblemer, bl.a. exen hans flyttet på krisesenter en periode. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 19a19...e40 altså folk prater mye...jeg også hadde et sånt rykte på meg i tenårene, og det var ikke sant. Men det er sikkert noen som tror det fremdeles 10 år senere. Det er ikke så mye å gjøre om noe sånt plutselig skjer. Det var en kveld med fyllesex som hun angret på også fikk jeg skyllebøtta dagen etter med at det var voldtekt. Det var ganske tøft å deale med og ble fryst ut fra fester, og de som ikke kjente meg trodde jo på det. At egen flyttet på krisesenter kan jo være andre ting også. Gi han en sjanse, og hvis ser du noen røde flagg så kan du vel skygge banen Anonymkode: 66957...0ab
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #15 Skrevet 13. april 2022 Hva gjorde du TS? Anonymkode: 47566...bed
NiceOrNothing Skrevet 13. april 2022 #16 Skrevet 13. april 2022 Fløff skrev (På 28.3.2022 den 8.29): Tuller du? Har er antatt voldtektsmann og du VET ekser må på krisesenter? Herregud. Skjønner ikke dette er et spørsmål en gang. Enig . Det viser jo bare vedkommendes standard når det gjelder venner. Vurdere å bli venn som har mishandlet andre kvinner . Regner med at du ikke har noe særlig med veninner . 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #17 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 11.46): Det er opp til deg. Der finnes ikke noe fasitsvar på dette. Hvordan er han som venn? Voldtektsmenn har også som regel noen (familie, venner) som er glad i han. Man er jo også som regel mer enn en voldtektsforbryter. Man er ikke nødvendigvis ond selv om man har voldtatt. Osv... Anonymkode: f51e3...f53 Hva feiler det deg? Selvfølgelig er man ond om man har voldtatt og kjærester ender på krisesenter! Anonymkode: 1b077...105 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #18 Skrevet 14. april 2022 Nei, det burde du ikke. Anonymkode: 5d8c2...078 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #19 Skrevet 14. april 2022 Ville vært mer skeptisk til at eksen måtte påkrise senter. Voldtekt kan være så mangt. Om det er av den eksterne typen nei. Lå med ei i fylla hvor hun angret seg men de fremdeles endte med å ha sex.. hadde jeg ikke sett på store problemet Anonymkode: 8afdd...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå