AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Har spilt piano i noen år, men er ikke i nærheten av vedkommende som har laget denne videoen, der han viser utviklingen i spillingen sin over 10 år. Undres på om det bare er jeg som er like treig som en skilpadde hva musikk angår; mon tro om det er flere her som har spilt en stund - uten å ha hatt samme progresjon som han her: Anonymkode: 898ff...22f
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Nei, du er ikke dum. Alle blir ikke like gode, men det betyr ikke at du er dum.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 2 minutter siden, Athena79 said: Nei, du er ikke dum. Alle blir ikke like gode, men det betyr ikke at du er dum. Takk for svar. Nå satte jeg det litt på spissen i overskriften, men det som kanskje er litt uvanlig med mitt forhold til musikk, er at mens mange som begynner å spille, begynner med dette fordi de har musikalske evner - i motsetning til meg, som definitivt ikke har det, slik at det ikke er noen overdrivelse å si at jeg faktisk er rimelig dum på dette feltet. Ting andre får til lekende lett, som å holde rytmen, er noe jeg sliter like mye med som en som har dysleksi som får i oppgave å kaste seg over Dostojevskijs samlede verker. Anonymkode: 898ff...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå