Gå til innhold

Er det bare jeg som er dum ...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har spilt piano i noen år, men er ikke i nærheten av vedkommende som har laget denne videoen, der han viser utviklingen i spillingen sin over 10 år.

Undres på om det bare er jeg som er like treig som en skilpadde hva musikk angår; mon tro om det er flere her som har spilt en stund - uten å ha hatt samme progresjon som han her:

Anonymkode: 898ff...22f

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, du er ikke dum.  Alle blir ikke like gode, men det betyr ikke at du er dum. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Athena79 said:

Nei, du er ikke dum.  Alle blir ikke like gode, men det betyr ikke at du er dum. 

Takk for svar. smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Nå satte jeg det litt på spissen i overskriften, men det som kanskje er litt uvanlig med mitt forhold til musikk, er at mens mange som begynner å spille, begynner med dette fordi de har musikalske evner - i motsetning til meg, som definitivt ikke har det, slik at det ikke er noen overdrivelse å si at jeg faktisk er rimelig dum på dette feltet.

Ting andre får til lekende lett, som å holde rytmen, er noe jeg sliter like mye med som en som har dysleksi som får i oppgave å kaste seg over Dostojevskijs samlede verker.

Anonymkode: 898ff...22f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...