AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Del Skrevet 20. mars 2022 ....har det forsvunnet bøker der i det siste? Eller er det bare på mitt bibliotek? 😱 Jeg fant nylig appen, syntes den var fantastisk, og begynte å lese Jørn Lier Horst sine bøker der, men da jeg kom til bok nummer tre fant jeg den plutselig ikke, og når jeg søker etter bok nummer en og to (som jeg altså har lest inne på appen) står det at «Vi fant dessverre ingen resultater med ‘Nøkkelvitnet’» (eller ‘Felicia forsvant’). Noen som vet hva som skjer? Anonymkode: e820b...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Del Skrevet 20. mars 2022 Så rart? Bruker også BookBites mye, så gikk inn og sjekka hos meg, og jeg får opp begge de bøkene. Med en kjapp titt bare ser jeg ikke at det mangler noe av hans bøker. Aner ikke hvorfor det ikke funker for deg dessverre. Oppdater app? Er du koblet til et bibliotek? (Aner ikke om det har noe å si, men eneste problem jeg kunne komme på). Kan det være at ditt lokale bibliotek ikke lengre har lisens/avtale/hva det nå heter på bøkene hans? Noe som også høres veldig rart ut, siden han er en av Norges mest populære forfattere. Anonymkode: 72707...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så rart? Bruker også BookBites mye, så gikk inn og sjekka hos meg, og jeg får opp begge de bøkene. Med en kjapp titt bare ser jeg ikke at det mangler noe av hans bøker. Aner ikke hvorfor det ikke funker for deg dessverre. Oppdater app? Er du koblet til et bibliotek? (Aner ikke om det har noe å si, men eneste problem jeg kunne komme på). Kan det være at ditt lokale bibliotek ikke lengre har lisens/avtale/hva det nå heter på bøkene hans? Noe som også høres veldig rart ut, siden han er en av Norges mest populære forfattere. Anonymkode: 72707...bc7 Ja, hvis du får opp bøkene så tipper jeg det er mitt lokale bibliotek som har «skylden». Sikkert gått tom for lisenser, eller noe. Veldig rart at de fleste voksenbøkene hans plutselig er borte... Men tusen takk for at du sjekket 👍 Appen er oppdatert, så problemet ligger ikke der, dessverre. Anonymkode: e820b...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Del Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hvis du får opp bøkene så tipper jeg det er mitt lokale bibliotek som har «skylden». Sikkert gått tom for lisenser, eller noe. Veldig rart at de fleste voksenbøkene hans plutselig er borte... Men tusen takk for at du sjekket 👍 Appen er oppdatert, så problemet ligger ikke der, dessverre. Anonymkode: e820b...88a Ville ringt bibliotek og spurt da, for høres veldig rart ut om de ikke skal tilby bøkene hans mer. Anonymkode: 72707...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 22. mars 2022 #5 Del Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 11.37): ....har det forsvunnet bøker der i det siste? Eller er det bare på mitt bibliotek? 😱 Jeg fant nylig appen, syntes den var fantastisk, og begynte å lese Jørn Lier Horst sine bøker der, men da jeg kom til bok nummer tre fant jeg den plutselig ikke, og når jeg søker etter bok nummer en og to (som jeg altså har lest inne på appen) står det at «Vi fant dessverre ingen resultater med ‘Nøkkelvitnet’» (eller ‘Felicia forsvant’). Noen som vet hva som skjer? Anonymkode: e820b...88a Det er bare at biblioteket er tom for lisenser. Disse kommer inn igjen etter litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #6 Del Skrevet 29. mars 2024 Vampyrina skrev (På 22.3.2022 den 21.16): Det er bare at biblioteket er tom for lisenser. Disse kommer inn igjen etter litt tid. Noen som vet hvor ofte det skjer? Venter på siste bok i en trilogi, den var tilgjengelig mens jeg leste de forrige bøkene, men har vært borte i mange uker nå. Har trykket på ønsk bok men ser ikke ut til å hjelpe. Vet ikke om det er sånn at et visst antall personer må ønske boken før de kjøper den? Anonymkode: 36404...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 30. mars 2024 #7 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen som vet hvor ofte det skjer? Venter på siste bok i en trilogi, den var tilgjengelig mens jeg leste de forrige bøkene, men har vært borte i mange uker nå. Har trykket på ønsk bok men ser ikke ut til å hjelpe. Vet ikke om det er sånn at et visst antall personer må ønske boken før de kjøper den? Anonymkode: 36404...67d Det vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somler Skrevet 30. mars 2024 #8 Del Skrevet 30. mars 2024 Sjekk med kundeservice kan være en bug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå