Gå til innhold

Hvor stort forbruk vil du tro du har av strømpebukse/stay-ups i løpet av en mnd.? Eller hvor mange kjøper du løpet av en mnd.?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stort forbruk vil du tro du har av strømpebukse/stay-ups i løpet av en mnd.? Eller hvor mange kjøper du løpet av en mnd.?

Jeg spørre for her om dagen var en som kjøpte fire par med strømpebukser. Så da tenkte jeg vil spørre dere om hvor mange dere kjøpte

Anonymkode: 43d2a...baf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I måneden? 

Jeg kjøper rundt 0,1 strømpebukser i måneden. Dvs litt mer en én i året.

Anonymkode: 0ea33...e70

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bruker 0 stay ups eller strømpebukser i måneden, men kjøper flere par dersom jeg først kjøper fordi det er sånt det er lett å glemme og det er kjipt når alle strømpene har hull når jeg først behøver et par. 🤷‍♀️

Anonymkode: c9b33...43a

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg bruker en del strømpebukser og har en del forskjellige, tror jeg har godt over 40 stykk fra prikkete, turkise, rosa, tykke, tynne osv men jeg kjøper ikke nye hver måned. Noen av de har jeg hatt i mange år, men forgje gang jeg kjøpte var i november omtrent, da kjøpte jeg 3 stykk. Jeg elsker strømpebukser og føler de kan gjøre mye med et antrekk men jeg bruker de mer enn en gang så økonomisk forbruk er ikke så innmari høyt i måneden..

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Skrevet

Når jeg først kjøper kan jeg godt kjøpe fire og flere par i slengen, men jeg kjøper ikke hver måned - og jeg sliter heller ikke nødvendigvis ut noen hver måned. Jeg bruker stort sett litt tykkere strømpebukser som varer lenger og kan stoppes hvis de får småhull.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og bruker stort sett tykke og varme strømpebukser. De kan vare i flere år. 

Anonymkode: a9536...dc2

AnonymBruker
Skrevet

Bruker mye strømper til jobbklær, og om vinteren er det litt tykkere varianter, og der holder de ganske lenge. Men høst og vår (som nå), er det klart penest med tynne strømper og da er forbruket ganske høyt. Bruker stort sett stayups nå, og da kjøper jeg en bunke med en 8-10 par sikkert to ganger i året. Har også noen fra wolford og falke, men til "hverdags" er det gjerne fra HM eller Lindex. Kjøper "standard" 10 eller 20 den i nude eller sort, og med stayups er fordelen da at jeg kan bruke den andre strømpen sammen med en fra et annet par om den ene strømpen rakner. 

Anonymkode: e0cfd...386

AnonymBruker
Skrevet

Gå uten, bruk heller pengene på å tanne beina deres

Anonymkode: 6e489...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mye skjørt, og har faktisk ikke kjøpt en eneste strømpebukse siden før pandemien. De varer og varer, og tåler godt vask etter vask. Kjøper som regel når jeg er i London, og når har jeg ikke vært der siden august -19, men har fint klart meg med de som er i skapet. 

Anonymkode: 11af3...09b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Gå uten, bruk heller pengene på å tanne beina deres

Nakne legger midtvinters i Norge? Tror ikke det, nei.....

Anonymkode: 48791...c95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nakne legger midtvinters i Norge? Tror ikke det, nei.....

Anonymkode: 48791...c95

Går jo ikke akkurat lange turer slik, blir jo ikke så kaldt de få minuttene jeg er ute om gangen

AnonymBruker
Skrevet

Tanne..

Anonymkode: a056f...f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...