Gå til innhold

Kunne en kvinne ranet en bank med sitronsaft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle har hørt bank-raneren som smurte seg inn med sitronsaft i den tro at det ville gjøre han usynlig for kameraene. Dette ble brukt i Dunner-Kruger-forskningen som et eksempel på dumme mennesker. 

Men jeg lurer på om dette kunne vært gjort av en kvinne. Det tror jeg ikke. Jeg tror ikke det var tilfeldig at det var en mann som kunne finne på noe så dumt som å smøre seg inn med sitronsaft. 

Akkurat som det er mest menn i toppen av samfunnet. Er det mest menn på bunn av samfunnet. Det er rett og slett større spenn blant menn enn kvinner. 

Hvorfor blir ikke dette tatt mer hensyn til når man forsker på kvinners stilling i samfunnet?

Anonymkode: 31cfe...7bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn er mer aggresive og mer kriminelle. Så at de utgjør slammet er nokså logisk. Rett og slett fordi det er så mange flere menn som vil forsøke enn kvinner. Tror det blir tatt med.
Stockholmssyndromet er jo en sånn typisk ting kvinnene blir innlemmet i som offer.

Anonymkode: 5f9ea...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Toska er bankraner. han slapp unna med et par år i fengsel, hvor han brukte tiden på å studere. Nå lever han et fett live på nokas-pengene som er "forsvunnet", er med i tv-sendinger, etc.

Anonymkode: 6e75d...157

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...