Gå til innhold

sur pappa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen i huset går rundt mye med en sur/irritert tone både mot meg og barnet vårt. Det er slik at barnet vårt nesten ikke vill ha noe med han å gjøre om han trenger hjelp eller vil ha noen å leke med så er det meg han går til. Dette gjør mannen bare mer irritert for han skjønner ikke hvorfor han ikke får lov til å gjøre noe. Da jeg prøver å forklare at det kan ha noe med måten han er på blir han bate veldig sur på meg og snakker ikke med meg på noen timer. Er så tungt og ha det slik, kjenner jeg begynner å bli sliten av å aldri bli avlastet her hjemme heller. Er ikke slik at han gjør huslige oppgaver heller, så føler bare absolutt alt er på meg hele tiden. 

Hvordan skal man gå frem med dette. Kan ikke ha det sånn her mye lenger nå.. 

Anonymkode: 6a014...1d8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mannen i huset går rundt mye med en sur/irritert tone både mot meg og barnet vårt. Det er slik at barnet vårt nesten ikke vill ha noe med han å gjøre om han trenger hjelp eller vil ha noen å leke med så er det meg han går til. Dette gjør mannen bare mer irritert for han skjønner ikke hvorfor han ikke får lov til å gjøre noe. Da jeg prøver å forklare at det kan ha noe med måten han er på blir han bate veldig sur på meg og snakker ikke med meg på noen timer. Er så tungt og ha det slik, kjenner jeg begynner å bli sliten av å aldri bli avlastet her hjemme heller. Er ikke slik at han gjør huslige oppgaver heller, så føler bare absolutt alt er på meg hele tiden. 

Hvordan skal man gå frem med dette. Kan ikke ha det sånn her mye lenger nå.. 

Anonymkode: 6a014...1d8

Typisk menn. Mange av dem tåler ikke småbarnslivet. 50% blir sjalu på barnet, visste du det? Takler ikke at partner ikke forguder dem 24/7 lenger og sprer beina hver kveld. Menn bli jo ofte voksne først når de er 60. 

Anonymkode: 686c9...119

• Liker 2
Gjest BethD
Skrevet

Gå fra han? Dette hadde jeg ALDRI orket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...