Gå til innhold

Hvor mye har du i forbrukslån?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vennligst skriv din alder og hvor mye du har i forbrukslån, er nysgjerrig på hva folk har.

Alder: Mann 43

Forbruksån: Påtvungen Mastercard fra bank på 20 00 hvor jeg bruker opptil 18-19000 jevnt og trutt. Betaler diverse abonnementer med den. Den har stått på 18-19000 i over 20 år.

Fikk dette kredittkortet påtvunget i forbindelse med boliglån.

Anonymkode: 5ae64...6c6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hatt kredittkort i mange år, bruker det aldri mer enn kronene på konto kunne vært brukt isteden. Brukes til daglig til alt samt netthandel. Betaler alt hver måned. Ble påtvinger ett for mange år siden ved kjøp av en kjøkkenmaskin. (Fikk rabatt). Klipte det kortet med det samme, da jeg ikke stolte på meg selv den gangen.

Anonymkode: f0aa6...64b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hatt kredittkort i mange år, bruker det aldri mer enn kronene på konto kunne vært brukt isteden. Brukes til daglig til alt samt netthandel. Betaler alt hver måned. Ble påtvinger ett for mange år siden ved kjøp av en kjøkkenmaskin. (Fikk rabatt). Klipte det kortet med det samme, da jeg ikke stolte på meg selv den gangen.

Glemte alder; 56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne, 59. 0, selvfølgelig. Har et mastercard som brukes til netthandel og reisekjøp, og som alltid betales på forfall.

Anonymkode: 32e82...a8e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

K 35, 0kr, reiser mye i jobben og har et corporate master card på jobb som alltid betales ved forfall.

Anonymkode: fb9ff...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

0. Aldri hatt kredittkort eller kredittkortgjeld. K36.

Anonymkode: ef27d...988

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting. Bruker ofte kredittkort til å betale der det gir fordeler, reiseforsikring etc, men det betales ved forfall. 

Anonymkode: ebf46...a81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt kredittkortet til samboer og det er 24K som jeg må få tilbakebetalt. Mann 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

1.9 mill K43

Anonymkode: 723f9...31a

Ksn du si hva du har brukt det på? Rentene må jo være skyhøye.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

0.

Får angst av gjeld. En veldig praktisk angst. 

Anonymkode: 1845b...30e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vennligst skriv din alder og hvor mye du har i forbrukslån, er nysgjerrig på hva folk har.

Forbruksån: Påtvungen Mastercard fra bank på 20 00 hvor jeg bruker opptil 18-19000 jevnt og trutt. Betaler diverse abonnementer med den. Den har stått på 18-19000 i over 20 år.

Hva mener du med påtvungen? Du må jo ikke bruke kortet.

Anonymkode: e95cc...aad

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva mener du med påtvungen? Du må jo ikke bruke kortet.

Anonymkode: e95cc...aad

Ja, selvsagt må jeg ikke bruke kortet.

De tvang på meg et kredittkort i forbindelse med boliglån og åpning av konto. Og den gang hadde man ikke visa på sitt normale bankkort. Så det ble til at jeg begynte å bruke Mastercard til å betale på nettet.

Har et buffer på 4-5 månedslønner på sparekonto til enhver tid, så kan nedbetale når som helst egentlig. Har god månedslønn og inntekter fra utleieboliger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Smeltemann
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mann 43

Nå har jeg ikke forbrukslån,men hadde det for 4 år siden,lå på 70 tusen som jeg hadde til disposisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

0. Kvinne 38. Jeg har Mastercard med grense på 20000, og hvis jeg ønsker å bruke det til netthandel eller annet så setter jeg først inn penger på det så det står i pluss før jeg handler. Gidder ikke få regning på det en gang. 

Anonymkode: 0bc57...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri tatt opp noe slags lån. Selv da jeg var heroinavhengig lånte jeg aldri penger jeg ikke hadde, da gikk jeg heller syk.

Anonymkode: c025d...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, selvsagt må jeg ikke bruke kortet.

De tvang på meg et kredittkort i forbindelse med boliglån og åpning av konto. Og den gang hadde man ikke visa på sitt normale bankkort. Så det ble til at jeg begynte å bruke Mastercard til å betale på nettet.

Har et buffer på 4-5 månedslønner på sparekonto til enhver tid, så kan nedbetale når som helst egentlig. Har god månedslønn og inntekter fra utleieboliger.

Men hva tenker du på når du ikke nedbetaler? Finnes det noen som helst god grunn? Skulle bufferen ryke er det jo bare å øke lånet igjen.

Anonymkode: 32e82...a8e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...