Gå til innhold

Er slim populært i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv en ung voksen med små barn, barna mine er enda små men eldste får leke med slim. Yngste vil helst putte i munnen 😅

Men jeg vet at slim er veldig populært andre steder i verden.  Jeg selv er glad i å holde på med slim. Men da litt mer spennende typer.  Men det er vanskelig å få tak i, da de fleste nettbutikker blir utsolgt ganske raskt.  Den ene som jeg virkelig vil kjøpe fra blir utsolgt før jeg får kommet til betaling, så jeg har ikke fått kjøpt derfra enda.

Så må ha kjøpt fra andre steder, som er litt mindre populær. 
Men lurer på om det er populært her i Norge. Vil deres barn ha morsomme slim? Og syns dere også det er vanskelig å få tak i.

Jeg har også laget mye slim selv, men det er vanskelig å få tak i mye tilbehør og slikt her. Må kjøpe fra utlandet og det tar ofte lang tid før det kommer.

Tenker slim som dette…

https://peachybbies.com

Anonymkode: 2ea1f...d3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, slim er alltid populært for barna. Mindre populært hos foreldre, særlig de som har vaskeansvaret. 

Anonymkode: 772d6...5e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, slim er alltid populært for barna. Mindre populært hos foreldre, særlig de som har vaskeansvaret. 

Anonymkode: 772d6...5e8

Men ville du kjøpt slim for 150 til 300 kr til barnet ditt?  Har sett at i lekebutikker hvor du får kjøpt helt tragiske og dårlige slim koster de mellom 70 til 150 kr.

Men om du bestiller blir det jo ofte frakt og slik da. Men om man kjøper fra utlandet blir det fort over 300 kr for frakt, så hender det at man får toll og slikt i tillegg om ikke butikken har et system for det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye tror dere ville vært villig til å betale får bra slim og ikke de tragiske og ubrukelige greiene som selges i lekebutikker.

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden så gikk det jo en farsott på hjemmelaget slim. Du kan sikkert finne oppskriften om du googler.

Anonymkode: 723b0...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...