AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Jeg legger innimellom ut ting her som jeg vil få lufta. Fint med tilbakemeldinger og kommentarer, det er jo interessant og gøy. Men i det siste så virker det som det alltid er noen som bare skal krangle eller komme med stygge kommentarer. Må jo forvente noe på et forum men i det siste har det vært ille her syns jeg. Har det blitt verre eller var jeg bare heldig før? Anonymkode: 2a486...f60
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Blitt veldig mye slikt ja. Anonymkode: 7d2d0...d66
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Mange som kjeder seg hjemme med covid sikkert Anonymkode: 51d52...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Verste er trolle-hovedinnlegg. Og alle de naive som biter på med det samme - hadde det ikke vært for dem, hadde det vært færre trolletråder. Anonymkode: f4d3b...e38 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Nei, det er ikke flere troll, men vi trollere har gjerne flere kontoer. Ta meg som eksempel, jeg har 6 ulike brukere jeg troller fra. Man har det ikke mer moro enn man skaper selv, si😁 Anonymkode: d4e49...0e2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Trollene i seg selv er egentlig ikke så veldig "irriterende" her. Utrolig enkelt å bare overse alle disse tullingene. Men alle de hjernedøde fjolsene som går "fem på" hver eneste forbanna gang, de er selvfølgelig LAAANGT mer irriterende. Anonymkode: 10b89...b83 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nei, det er ikke flere troll, men vi trollere har gjerne flere kontoer. Ta meg som eksempel, jeg har 6 ulike brukere jeg troller fra. Man har det ikke mer moro enn man skaper selv, si😁 Anonymkode: d4e49...0e2 Du skriver vel ikke anonymt da? Anonymkode: 632bc...2de
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 Trollefrisone på sosialprat og i ordlekene. Anonymkode: a41ad...2fb
jabx Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg legger innimellom ut ting her som jeg vil få lufta. Fint med tilbakemeldinger og kommentarer, det er jo interessant og gøy. Men i det siste så virker det som det alltid er noen som bare skal krangle eller komme med stygge kommentarer. Må jo forvente noe på et forum men i det siste har det vært ille her syns jeg. Har det blitt verre eller var jeg bare heldig før? Anonymkode: 2a486...f60 Det virker som moderatorene utestenger folk som bidrar til å tilbakevise feilinformasjon, mens kontoer som stadig kommer med falske påstander om alt fra vaksiner til Russlands invasjon av Ukraina får være. Lurer på om forumet har funnet ut at det blir mer trafikk og mer reklamepenger av at de lar troll og feilinformasjon stå, og samtidig fjerner de som går slikt i møte. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #10 Skrevet 20. mars 2022 jabx skrev (1 time siden): Det virker som moderatorene utestenger folk som bidrar til å tilbakevise feilinformasjon, mens kontoer som stadig kommer med falske påstander om alt fra vaksiner til Russlands invasjon av Ukraina får være. Lurer på om forumet har funnet ut at det blir mer trafikk og mer reklamepenger av at de lar troll og feilinformasjon stå, og samtidig fjerner de som går slikt i møte. Dette mønsteret har vi sett tidligere også, hvor brukere som lagde mye trafikk og liv på forumet fikk lov til å være her enda de brøt flere norske lover og regler, og folk som begikk mindre regelbrudd ble kastet ut i månedsvis Anonymkode: 61d0e...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 10.03): Du skriver vel ikke anonymt da? Anonymkode: 632bc...2de Jo Anonymkode: d4e49...0e2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #12 Skrevet 21. mars 2022 Vet ikke om det er flere troll, men kanskje mer produktive. I "gamle dager" så var det riktignok alltid noen inne i trådene som trollet litt, enten de var kjipe eller forsøkte å være morsomme. Men nå har jeg inntrykk av at trollene ikke bare svarer tull i andres tråder, men lager enormt mange flere tråder selv. Hver gang jeg åpner KG og scroller gjennom forsiden så ser jeg jo kun på overskriften at her er opptil 50% av trådene tull. Mange er laget av samme person da, så som sagt er det kanskje ikke flere troll, de har bare mer fritid. Mulig pandemi, hjemmekontor og permitteringer har spilt inn og økt aktiviteten. Anonymkode: 8a958...ad5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #13 Skrevet 21. mars 2022 Diskuter aldri! Du omvender ingen. Meninger er som spiker: Jo hardere du slår på dem, Desto hardere sitter de. Anonymkode: 10b89...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå