Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er godt fornøyd med klærne fra sportoutlet men jeg lurer på hvor gammelt det er? Er det overskuddsvarer man ikke får solgt lenger? 

Anonymkode: 60185...719

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke egne klær derfra. Men ungene har en del, og har vært like fornøyd med de klærene, som med klær fra mer kjente merker. Har aldri tenkt at klærene er gamle?

Anonymkode: ceb21...1ca

AnonymBruker
Skrevet

Strålende fornøyd med Sportoutlet, synes jeg finner masse fint til både voksne og barn. Og det til en god pris 😊  Veldig kjekt når hele familien trengte nye vinterjakker til fritidsbruk,  sparte mye penger på å gjøre innkjøpene der.

Anonymkode: 862e3...90d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke fordra det, bare syntetisk og ekkelt. Frister aldri å handle der. 

Anonymkode: 02ea8...b83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker aldri klær derfra. Tåler ikke vestland vær. Sportoutlet er som sparkjøp for meg 😉

Anonymkode: e3e9c...2ce

• Liker 1
Skrevet

Ukjente merker, elendig kvalitet. Det meste jeg har kjøpt der blir ødelagt etter kort tid.

Skrevet

Jeg har kjøpt noe til ungene der. Veldig fornøyd med sherroxtypen de har der. Og har gjort noen kupp på «utgått» bambusundertøy til minstemann som ikke tåler ull. Har et inntrykk av at outleten sine egne merker er «nye», mens det som faktisk er på outletsalg kan være fra et par sesonger tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Eneste som er holdbart hos oss fra Sport Outlet er fleecesett. Ellers er det mye dårlig kvalitet. Joggesko ble ødelagt etter ett par dagers bruk.

Anonymkode: b9f1b...f27

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt mye turklær og sko til meg selv der. I en vestfoldavdeling og en i Ringerike. Er strålende fornøyd med det jeg har kjøpt. God kvalitet, kjente merker til en rimeligere penge. Klærne har også blitt brukt mye både vinter og sommer, på turer på vidda, fjellet, skogen i nærområdet, teltturer, aketuren osv. 

Men, jeg har vært innom noen ganske rufsete avdelinger hvor jeg ikke hadde turt å kjøpt klær. Kan virke som at det er veldig opp og ned på avdelingene, kvaliteten på ting de har osv

Anonymkode: f0c55...6cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt mye av klær der, både til barn og mann. Alt har holdt været på vestlandet. Ingenting har blitt ødelagt .

Men så handler jeg på Spar kjøp og da, selv om jeg har oppunder millionen i lønn  

Anonymkode: 3b9aa...a95

AnonymBruker
Skrevet

Kvaliteten er jo avhengig av hva slags merke det er. Jeg har funnet både Kari Traa og Didriksons der, og det er jo veldig bra. Og har kjøpt både støvler og joggesko til guttungen, som er supert å kjøpe der. Koster ingenting og fungerer bra til sitt bruk. 

Anonymkode: a579c...17d

AnonymBruker
Skrevet

Har noen treningsjakker fra Heldre. Fine og gode! 

Anonymkode: 8343a...10c

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper cherrox til barna der. Varm ull inni og god kvalitet. Har aldri funnet noe annet der. Synes ikke det er spesielt billig der heller. Foretrekker andre sportsbutikker

Anonymkode: 3bed2...a84

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjøper ikke noe der, ukjente merker og dårlig kvalitet

Anonymkode: d4677...8f0

Skrevet

Mye av det de selger er ganske overpriset også. Trodde det kulle være billig der, men har fått inntrykk av at de ikke er så billig som de skryter av selv.

Jeg kjøpte et par sko på XXL. De var på tilbud til 500 kr. Normalpris var 1000,-

Etter en stund fikk Outlet de samme skoene, de solgte de da til 750 kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...