AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Hei! jeg har da denne pc’n, har hatt den i ca 2år. Den har fungert fint og blitt behandlet pent (brukes bare til skolearbeid). men etter den siste Windows oppdateringen forsvinner wifi helt. Jeg kan kun få Internett hvis jeg kobler meg på med kabel til ruter. Alt annet i huset fungerer som det skal med kobling til wifi. jeg har forsøkt å restarte, jeg har tilbakestilt pc’n, feilsøket x-antall ganger, sjekket på Device Manager. Men ingenting fungerer, selve «wifi» innstillingene har forsvunnet fra innstillingspanelet. Ved trobleshoot får jeg opp at Internettkabelen ikke er plugget inn ordentlig. Men det er jo wifi skal skal koble meg på😑 har også restartet ruteren uten noe har skjedd. tidligere fikk jeg feilkode 10 når jeg feilsøket. Men det har bare forsvunnet nå. noen her med tips til hva jeg kan gjøre? Vurderer nesten å bare kjøpe ny pc, jeg blir så frustrert og har «ikke tid» til det her. Jeg må jo arbeide videre med oppgaver til skolen! Er helt avhengig av pc’n da. Anonymkode: 537bf...8cc
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Har den Windows 10 eller 11?. Du kan begynne med å se om det har kommet nye drivere til den i det siste og de finner du på sidene til Acer, sørg for at du vet eksakt model. Dobbeltsjekk at ikke det trådløse nettverkskortet er deaktivert. Start --> Innstillinger --> Nettverk og Internett --> Nettverks- og delingssenter --> Endre innstillinger for nettverkskort. https://www.acer.com/ac/en/US/content/drivers Anonymkode: 7d58c...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå