AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Altså litt som i Face/off med Nicholas Cage og John Travolta. Putin er i Norge som deg og du er Putin i Russland. Hva gjør du? Anonymkode: 9e8a4...9dc
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Beordrer stopp av krigen og oppbygging av ukraina. Deretter avsetter jeg meg selv og beordrer et demokratisk valg. Anonymkode: b32d8...502 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Jeg stopper krigen og bygger opp Ukraina igjen. Og gjør Russland til et demokratisk land.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Da tenker jeg stakkars Putin som er støkk alene med mine tre viltre barn og barnebursdag på programmet. Også ville jeg selvsagt benyttet anledningen til å gjøre verden til et bedre sted. Anonymkode: 2889b...572 2
Gjest loveli Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 Hadde inngått diverse fredsavtaler med andre land, sparket de som tidligere var på min side, gjort eget land til et bedre sted. Selvfølgelig avsluttet krigen i Ukraina og gitt tilbake land jeg har tatt. Hadde ikke gått av, hadde gjort alt jeg kunne for å gjøre ting bedre når jeg hadde en sånn maktposisjon.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Ringer NATO og forklarer at det hele var en misforståelse. Kontakter mannen min og beviser at jeg et meg, så klekker vi ut en plan for å få meg tilbake i riktig kropp. Stakkars mannen min om Putin har blitt en blond, liten kvinne på 164cm. Så tar jeg noen millioner, og jobber videre med planen på Maldivene. Anonymkode: 45d22...e41
Gjest Jaconandersen Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 (endret) Sendt ordre til mine atomubåter at de skal ta posisjon utenfor Norge, USA og Storbritannia. Så bedt de om å fyre av atombomber mot Oslo, London, New York, Los Angeles og Washington DC. Så hadde jeg gjemt meg i min hemmelige bunker under Ural-fjellene. Endret 19. mars 2022 av Jaconandersen
Kipling Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 Jeg ville nok prøvd å få til en dialog med saudiaraberne, og oppfordret dem til å fortsette med ideen om å selge olge i kinesisk yuan, og prøvd å få til en handelsavtale med dem med gode priser på våpen og eventuelt militær støtte for når de bryter med amerikanerne. Jeg ville gjort det samme med indierne, pakistanerne, venesuela og brasil. Spesielt venesuela i forhold til oljesalg i kinesisk yuan, kanskje en sweetheart-deal på mathandel og våpen som belønning. Så ville jeg tatt kontakt med kineserne for å utvide handelsavtalene vi allerede har, med løfter om diplomatisk støtte for når de tar Taiwan og lagt inflytelse i midtøsten på forhandlingsbordet også om de er interessert i det. Jeg ville oppfordret dem til å se at nå er tidspunktet for å ta Taiwan, da et distrahert USA ikke kan eller vil gjøre noe med det nå. Jeg ville også nevnt PR-vinkelen i forhold til covid med USA-støttede biovåpen laboratorier i ukraina. Er de i min besittelse og vi finner bevis der, så kan argumentet kina kommer mde om at covid oppsto i en amerikanskstøttet biolab bli en god del sterkere. I forhold til ukraina ville jeg nok sendt in Tsjetsjenerne for å få en raskere slutt på det hele, og samtidig gått til mine venner i midtøsten og rekruttert leiesoldater, og prøvd å få til tettere bånd med de shiamuslimske landene (i alle fall hvis saudiarabia sa nei).
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså litt som i Face/off med Nicholas Cage og John Travolta. Putin er i Norge som deg og du er Putin i Russland. Hva gjør du? Anonymkode: 9e8a4...9dc Tar selvmord Anonymkode: f60f1...e17
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #10 Skrevet 20. mars 2022 Innvandret Norge å banket JugeJudas. Anonymkode: 31c52...61e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #11 Skrevet 20. mars 2022 Ler og legger meg igjen. Anonymkode: fbe4a...d45
MyMichelle Skrevet 20. mars 2022 #12 Skrevet 20. mars 2022 Jeg ville ha trodd jeg hadde fått akutt hjerneblødning eller noe annet alvorlig, og ringt legevakten.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #13 Skrevet 20. mars 2022 Setter noen millioner i kontoen på mitt ekte jeg. Stopper krigen og tar til meg tittelen tsaren av Russland. Besøker så Egons på Triaden i Lørenskog og tar meg en bit blackened chicken. 🤷♂️ Anonymkode: 0aaf2...f65 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #14 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ringer NATO og forklarer at det hele var en misforståelse. Kontakter mannen min og beviser at jeg et meg, så klekker vi ut en plan for å få meg tilbake i riktig kropp. Stakkars mannen min om Putin har blitt en blond, liten kvinne på 164cm. Så tar jeg noen millioner, og jobber videre med planen på Maldivene. Anonymkode: 45d22...e41 Kan du fortelle oss litt mer om hu blonde kvinnen? 🥰 Anonymkode: 0aaf2...f65
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #15 Skrevet 20. mars 2022 Jeg hadde startet en atomkrig. Like greit å utrydde menneskeheten først som sist. Vi er bare et virus på denne planeten. Anonymkode: 3088f...d29
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #16 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde startet en atomkrig. Like greit å utrydde menneskeheten først som sist. Vi er bare et virus på denne planeten. Anonymkode: 3088f...d29 Litt ugreit for deg? Anonymkode: 94326...85f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #17 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde startet en atomkrig. Like greit å utrydde menneskeheten først som sist. Vi er bare et virus på denne planeten. Anonymkode: 3088f...d29 Hadde du peilet inn missilene på kina, usa, vest-europa og India/Pakistan da? Så kunne de ha angrepet tilbake, og vi ville ha fått det raskt overstått? Tror dog ikke at menneskeheten ville ha blitt utryddet av det. Folk ville jo ha levd videre i Australia, Hawai og Argentina. Anonymkode: 0aaf2...f65
missbluebird Skrevet 20. mars 2022 #18 Skrevet 20. mars 2022 Går å legger meg igjen og håper på å vokne opp til normalen igjen dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå