Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok cytotec kur for ca 6 uker siden på sykehus. Var 9+6 uker på vei da foster døde, og både foster og morkake kom ut på sykehuset innen 3t. Dagen etter kom livmorslimhinna (tror jeg) som var ganske stor, og har etter det blødd 5-6 dager, før det ble av og på spotting/mild blødning av brunt blod. Innimellom friskt en dag iblandt. Etter 2,5 uker tok jeg en gyn sjekk, og hun mente det var 15x27mm rester, altså en liten koagle. Hun så da at jeg kom til å få eggløsning innen de neste dagene, og fikk da mensen to uker etter det. Nettopp ferdig med mensen, men jeg sliter med at den ikke var så veldig kraftig som jeg trodde den skulle bli? Jeg er også mye kvalm, med dårlig matlyst og sliter med litt stråling nedover beina fra korsrygg/livmor området. Usikker på om det skyldes tarmene mine eller livmor, for jeg har så dårlig mage siste månedene, samt utrolig dårlig matlyst. Kake er det eneste som frister, det eneste! Skjønner ikke hvorfor.

Idag rant det plutselig i trusa og kom litt lys brunt utflod/blod, har hatt litt murringer i magen. Mensen var jo over for et par dager siden, men den var ganske sparsommelig de siste dagene, de første dagene var den som en vanlig menstruasjon med litt slimete blod.

Så spørsmålene mine er vel:

- Er det slik at man kan få infeksjon av koagler, eller gjelder det bare rester qv fostervev eller annet vev? Noen som vet det?

- Må man ha sterke smerter og feber, eller kan man ha svake symptomer eller ingen for infeksjon?

- Kan en koagle løse seg opp og komme ut som flytende blod?

Jeg bekymrer meg så grusomt for infeksjon. Setter veldig pris på svar, om noen har erfaring eller vet mer enn meg. Skal bestille time til gynekolog til uka, for vil heller være sikker. Forrige gyn mente det skulle komme ut med mensen, så hun ville ikke klusse til med syklusen med ny cytotec kur.

Anonymkode: 13de0...95c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja man kan få infeksjon av koagler men mest vanlig ved vevsrester. Jeg har hatt med begge.

Man trenger ikke og ha feber og smerter nei, rester kan i stedet vise seg som en styrtblødning.

Jeg har hatt rester flere ganger, og det har enten vist seg som en infeksjon (smerter og feber). Eller som en stor styrtblødning med masse koagler. 

Det har skjedd mellom 2 og 6 uker etter aborten. 

Anonymkode: 45a21...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...