AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #21 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for mange gode tips, jeg tror faktisk jeg bli å gå for en treseter i stedet for hjørnesofa, men har lyst på en eller to stoler i tillegg da. Hva synes dere om disse? Anonymkode: d3452...b47 Fine! Men du verden for en pris da. 18000?! Anonymkode: 9bad0...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #22 Skrevet 20. mars 2022 Jeg kjøpte skinnsofa pga unger og katter. Anonymkode: f8e24...ec5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #23 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde aldri betalt 100k for en Bolia sofa 😅 Hadde selv en Scandianavia sofa i 2010, ble nedsittet og knirkete etter kort tid. Ikke noe god kvalitet. Godt den bare kostet rundt 5000 på halv pris salg. Anonymkode: d633f...43b De fleste møblene mine er fra Bolia, har aldri opplevd dårlig kvalitet. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har 3 +2 + stressless fra Hellegjerde. Tror den er lys cocnac. 15 år gammel, og ser ut som ny. Fantastisk kvalitet. Impregnerer skinnet 2 ganger årlig, og har aldri slurvet med det. Møblene er verken kalde eller klamme, og har deilig sittekvalitet. Vil tro at det er viktig med veldig bra kvalitet på skinnet, så ikke lurt å kjøpe noe billig dritt. Du bør heller ikke være en sånn som bytter ut møbler hvert 5. år om du velger denne kvaliteten. Disse møblene er lagd for å vare i åresvis. Anonymkode: c1f05...c05 Jeg tenker også at det er lurt å legge penger i god kvalitet, og jeg er ikke en som bytter ut møblene mine ofte 😊 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fine! Men du verden for en pris da. 18000?! Anonymkode: 9bad0...a3e Alt i skinn er tydeligvis dobbel pris hos Bolia. Men jeg vurderte om den i mørkt blått stoff kanskje ville passe bedre så ikke alt blir likt. Og den var billig også 😊 Anonymkode: d3452...b47
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #24 Skrevet 21. mars 2022 On 3/20/2022 at 8:41 AM, AnonymBruker said: Å, den var veldig fin 🤩 Jeg har hjørnesofa fra før av, derfor har jeg bare automatisk sett på det, men den vil kanskje bli for stor 🧐 Har en ganske stor stue (43 kvadrat) med store vinduer, lyse farger på veggene og lys eikeparkett på gulvet, så sofaen vil bli veldig mørk i forhold til resten. Her er den jeg har sett på Anonymkode: d3452...b47 Bolia har ofte tilbud gjerne 40%, vent til den kommer på det😊 Anonymkode: c9678...865
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #25 Skrevet 22. mars 2022 -jk- skrev (På 20.3.2022 den 9.13): Skinnsofa? Klamt, glatt og ubehagelig. Skal aldri ha, selv om vi har hund som tidvis oppholder seg i sofaen. Foretrekker stoffseter i bilen også. Ekte skinn er jo ikke klamt, det puster. Det er heller ikke glatt hvis det ikke er satt inn med plast over. Anonymkode: 5a1f2...960 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #26 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 19.3.2022 den 19.59): Hva mener folk om skinnsofa? Vurderer å kjøpe en i fargen «warm cognac», men blir så usikker på om det er noe folk ser på som harry. Har inntrykk av at fargen har vært populær en stund, men at det er i ecohud, ikke skinn. Vil ha noe som er tidløst og som kan vare i mange år, da den tross alt koster over 100k. Jeg har ikke så stor peiling på interiør og trender, men jeg vil likevel ikke framstå som harry eller helt avleggs 🤷🏼♀️ Har hatt lyst på skinnsofa fordi jeg har hund, og ser for meg at det blir enklere renhold enn med stoffsofa. Innspill? Anonymkode: d3452...b47 Jeg synes tekstilsofa er penere men har valgt skinnsofa fordi jeg gikk lei av å støvsuge sofaen (bruker nå bare robot på gulvet) og jeg har barn og hund. Jeg har puter, tepper og skinn i sofaen for å gi den bedre komfort og penere inntrykk. Er veldig fornøyd med skinnsofaen, det er så lettvint! Anonymkode: 704d4...76c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #27 Skrevet 22. mars 2022 For det første ville jeg aldri kjøpt en Skandinavia sofa (det er sånn man finner i annethvert hjem, så det blir litt gjesp) og for det andre er den lysere cognac fargen finere enn den mørke. Jeg er også uenig i at Bolia alltid er god kvalitet, det er etter min erfaring litt ymse 🤪🙈 Har selv en lenestol i skinn fra Bolia, i fargen cognac tror jeg den heter (lysere enn sofaen TS linker til, lignende den første sofaen som er avbildet i tråden) og fargen er veldig fin, særlig sammen med mørk blå eller grønn vegg. 😊 Men jeg ville ha prøvesittet møblene før du kjøper, for stolen jeg har er aldri førstevalget når folk skal sette seg ned i stua vår 🙈🤪 Bolia er også litt vrange på retur, de krever vel 20% (?) av varens pris i returgebyr dersom du ikke er fornøyd. Måtte krangle meg vekk fra å måtte betale det da jeg mottok en vare med feil en gang (og de påsto det var «naturlig variasjon» og ikke en feil 🙄) Har et annet nyinnkjøpt møbel fra Bolia som allerede begynner å streike i lukkemekanismen men gidder ikke en gang forsøke å klage 🙄 Og kvaliteten er sådær på andre punkter også… Når det gjelder Bolia er det litt sånn 50/50 om møblene er av god kvalitet, etter min erfaring. 🙈 Anonymkode: 74e7f...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå