Gå til innhold

Sliten etter korona og kvalme

Anbefalte innlegg

Jeg hadde korona for fire uker siden. Det var litt over ei uke med symptomer før de forsvant. I etterkant har jeg blitt fort sliten, men sakte, men sikkert har energien gått oppover igjen. Egentlig så føler jeg meg helt normal igjen.

men… og det er et stort men. Så fort jeg gjør noe, så blir jeg kvalm. Intens kvalme som varer lenge. Handler jeg mat, så blir jeg kvalm. Henter eller leverer jeg unger, så blir jeg kvalm. rydder jeg så blir jeg kvalm. Ja dere skjønner poenget. det virker som om jeg har 15-20 minutters aktivitet i meg før kvalmen kommer. Og da blir den så intens at jeg blir sengeliggende en times tid før den roer seg igjen.

Er det noen som har opplevd noe lignende? Og har noen gode råd? Jeg går snart på veggen av frustrasjon over det her

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1566900-sliten-etter-korona-og-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sushiii skrev (10 timer siden):

Jeg har det helt likt og er på fjerde uken nå. Skal til fastlegen for første gang i dag, og er redd for å ikke bli trodd. 

Ganske sikker på at det gikk bra, siden du absolutt ikke er alene om det. Hadde vært verre om du kom med bivirkninger fra vaksinen, selv om du ikke hadde vært alene om det heller.🙄

Prøv akupunktur hvis det ikke går over.

• Opprett ny...