Gjest Pecado Skrevet 30. oktober 2005 #1 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg vet at heromkring blir disse kaldt lygeblemmer, slike små blemmer på tungen som gjør VONDT! Hva er dette? Hvorfor får man dem? Og viktigst av alt, hvordan få dem vekk? Joda, de forsvinner jo av seg selv, men jeg vil ha dem vekk nå! Au
Snuppelure Skrevet 30. oktober 2005 #2 Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Hvordan du får dem vet jeg ikke. Tror det er blitt slik vis du har bitt deg selv i munnen. Bruker du litt ufortynnet vademekum-vann på de forsvinner de raskere. Legger bare til at det er svinaktig vondt med denne kuren... Endret 30. oktober 2005 av Snuppelure
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Om det er sånne hvite vonde blemmer så kan det og hjelpe med Corsydol som du får kjøpt på apotek.
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 eller kanskje bytte til en mildare tannkrem når det e på sitt verste?? mange tannkrema med parfyme i... og det gjer ikkje saken så masse bedre..
Catlin Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 gå på apoteket og kjøp en tannkrem med lite såpe i. Det er såpen i tannkremen som gjør at den skummer - og mange reagerer på den med sånne blemmer.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 Hvis det er sånne hvite du mener, så kommer de av vitaminmangel.
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2005 #7 Skrevet 1. november 2005 Hvis det er sånne hvite du mener, så kommer de av vitaminmangel. ← det må du komme med en link på, for det har eg aldri hørt om!! ikkje at eg e en ekspert, men vi har hatt om vitaminmangel på skulen i det siste, og blemmer har ikkje blitt nemnt..
Gjest vimse Skrevet 1. november 2005 #8 Skrevet 1. november 2005 Hvis det er sånne hvite du mener, så kommer de av vitaminmangel. ← Hvilke vitamin(er) er det i så fall snakk om ?
Lollo Skrevet 1. november 2005 #9 Skrevet 1. november 2005 Vitaminmangel? Det har jeg heller aldri hørt om. Men jeg får sånne blemmer i klementinsesongen, når jeg spiser kilovis med sure små klementiner Så jeg regner med at det henger sammen med at man har spist mye surt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå