Furstina Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #461 Del Skrevet 14. februar 2004 Tack för hälsningar. Allt står bra till, ja. I tisdags var det snö, strålande solsken och 3-4 minusgrader. Malvin och jag var ute och gick i närmare 2 timmar! :ekstra kul: Vi var också och väges och mättes. 6200 gram och 61 cm! I onsdags var han vaken HELA dagen efter att ha sovit i två timmars intervall på natten... Trött och grinig mamma Furstina i onsdagkväll. :evil: I torsdags sov han nästan hela dagen... han var väl trött han också. I går var vi på lungmätning på sjukhuset. Malvin skulle sova till klockan ett och det var mitt jobb att ordna det... :-? Det gick fint, han sov gott genom hela undersökningen. Han drömde vilt och sov djupt så de fick lite olika mätvärden. Vad hon kunde se var han inte obstruktiv i andningen. Det betyder att han inte har astma. Det är ju bra. Det verkar inte heller vara något hinder i andingsgångarna. Också bra. Han andas ut väldigt hårt, liksom pressar ut luften men hela magen. Inget konstigt med det egentligen. Vad de däremot kunde se var att han har liten lungvolym. Antingen har han små lungor (lungröntgen visade normalstora lungor tidigare), eller så har han inte tillräckligt utvecklade lungareoler (lungblåsor), eller så använder han bara inte hela lungan. Vi ska tillbaka om en månad för uppföljning. Nu ska jag ta en dusch, klä på mig och Malvin och gå och träna lite bowling igen! Tränade två korta pass i veckan, skönt att komma igång igen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #462 Del Skrevet 17. februar 2004 I dag ska jag på sexveckorskontroll. Nu är det dags att avsluta graviditetsdagboken... kanske efter uppdatering från kontrollen då... men det är svårt att slita sig. Jag måste nog starta en vanlig dagbok, jag har blivit fast i vanan att berätta från vardagen så här på nätet. Nå ja, det hamnar på morgondagens to-do-list. I går ringde de från andningsmottagningen på sjukhuset. De vill göra fler mätningar, och mätningar under en hel natt. Allt enligt rutinerna. De hade en återbudstid redan i kväll så jag och Malvin ska sova över på sjukhuset i natt. Stackars mannen... jag hade ju lovat lite kos efter kontrollen i kväll... det tänkte inte jag på när jag sa ja till tiden :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. februar 2004 #463 Del Skrevet 19. februar 2004 for en herlig avatar du har fått deg, du kan jo ikke slutte å skrive. Gjør som meg- opprett en generell dagbok. Må jo få høre om den lykkelige lille familien!! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. februar 2004 #464 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei Furstina! Det er så koselig å lese om dere så du får bare fortsette! Ønsker deg en god helg! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. februar 2004 #465 Del Skrevet 20. februar 2004 Heisann, Furstina! Synes også den nye avataren din er rørende vakker! Så godt å høre at det ikke er astma, i alle fall. Det er godt at Malvin og dere slipper akkurat det. Så får vi håpe legene finner ut om det er noe annet, eller om det er noe Malvin vil vokse av seg. Synes det virker som om dere får veldig god oppfølging, i alle fall. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 21. februar 2004 Forfatter #466 Del Skrevet 21. februar 2004 Tusen tack till alla som följt med i dagboken! Nu är det dags att avsluta graviditetsdagboken, Malvin är snart sju veckor gammal och jag är långt i från gravid längre. Jag kan ju inte sluta skriva... trots att jag vägrar tro att det är något generellt och allmänt över mitt liv har jag startat en generell dagbok. Häng med dit vettja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. mars 2004 #467 Del Skrevet 12. mars 2004 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. mai 2004 #468 Del Skrevet 21. mai 2004 trots att jag vägrar tro att det är något generellt och allmänt över mitt liv Klart det ikke er. Ditt liv er helt eksepsjonelt! Fortsett sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg