Gå til innhold

Svorske barn

Furstina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter her med gåsehud over hele kroppen når jeg leser dette, Furstina! Nå kjenner jeg spenningen stige!!! LYKKE TIL!!! :o

*Kanskje vesle Malvin allerede er ute allerede???*

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er han kommet nå? Lykke til masse, gleder meg til å høre hvordan det har gått. Knøttet her er 2,5 uke gammel nå - det føles som i går hun kom ut... Nyt tiden på barsel og få mannen din til å oppdatere oss så snart noe er skjedd er du grei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang det kommer varsel om svar på tema Svorske barn, slipper jeg det jeg holder på med og løper inn hit! Gleder meg til å høre hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå er jeg spent på å høre når det skjer noe hos dere - kanskje Malvin har kommet til verden allerede? :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at Malvin er ute i verden nå, og at vi snart kan gratulere i store bokstaver??? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

!!!! mannen skriver !!!!

Hello World !!

Malvin er her , Malvin har kommet -HURRA. 6/1 -kl 09.41

en STOR gutt (4,7 kilo og 57 cm)

[

se et bilde i galleriet :)

Stakkars mor , he he -men det gikk bra. Tok litt lang tid, men det meste er OK nå. Han puster litt for raskt og må sjekkes en stund til, med blodpröver og har värt på röntgen -ligger i natt under "lys" for å få bort en svak födselsgulsot. ja ja..det kommer mere detaljer om gutten vår senere. Nå har jeg telefonsamtal å ringe og diverse saker å hente med meg da jeg skal tilbake til Karolinska Sjukhuset i kveld. Er ikke sikker på om det blir mere beskjed her för fredag -hej hej så länge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...