Furstina Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 4. januar 2004 Tack för ännu mer hälsningar. Mannen har börjat med en design till Malvins egen hemsida, och jag har jobbat med texten. Jag har läst min egen graviditetsdagbok här på KG och hämtat texter till lite bakgrund. Hittade bland annat följande: Sista mensen som kom (27/3)Dette var leit, Furstina ! MEN noen må jo danne dette årets baktropp og neste års nyttårsbarn, så vi får krysse fingrene for at du befinner deg i den klubben 1 Fre Apr 04 - Drömmar Jag drömde i morse om graviditet och tester. Vi var ett gäng som var på en campingplats (tror jag), och min kompis A hade på skoj med sig en drös med nya graviditetstester vi skulle testa en morgon. De såg ut så där som ClearBlue reklamen här ovan på KG, fast bara testdelen liksom. Det var som en stor rund brustablett (vitamin eller huvudvärk man stoppar i ett glas ni vet?) och man skulle lägga den i munnen i några minuter och så skulle ett rött kryss framträda om man var gravid. Oppps min var knall röd. Det var tom en extra cirkel runt den.... nu skulle jag bara hitta min man för att berätta... å så ringde klockan... Tir Apr 08 - EL-slim EL-slim spottet i går! Nu er det babylaging på G.... När vi hittat namnet Malvin... Må bare skrive et innlegg her, ettersom svarmailene har falt ut og jeg ikke får melding om nytt innlegg. Vil gjerne følge med, vet du! Min onkel heter faktisk Malvin. Han er for å si det pent, litt opp i årene og er preget av det... Måtte derfor jobbe litt med navnet, kvitte meg med noen assosiasjoner, men til mer jeg tenker på det, jo mer liker jeg det. I alle fall med en svensk schvung! och nej... ingen födsel på gång ännu... har haft lite "trångt" i nedkant men det betyder väl inget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 4. januar 2004 #342 Del Skrevet 4. januar 2004 Så spennende dette er, Furstina! Lykke til i de kommende dagene!!! Jeg følger også spent med. :D Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #343 Del Skrevet 5. januar 2004 Klockan 02:50 var jag på toa och jag tror att slemproppen lossnade då, kanske gick det lite vatten. Svårt att säga så där mitt i natten. Lite smärtsamma sammandragningar efter jag lagt mig. Klockan 03:45 gick vattnet, kanske inte allt (det ska ju vara en liter eller så) men tillräckligt för att göra en blöt pöl i sängen och för att väcka mannen. Han blev klarvaken med en gång, nå ja nästan. Han gick också på toaletten och kom tillbaka nyparfymerad Ja han skulle kissa men så fick han för sig att han var tvungen att vara fräsch om vi skulle åka in till sjukhuset och kanske på ren morgonrutin Jag ringde till sjukhuset 04:00 och fick prata med en lugn sköterska. Allt är ju OK (bra graviditet, klart fostervatten, och lite lagom sammandragningar) så det räcker om jag kommer in till kl 8 på morgonen. Då ska de göra en CTG och mäta hur barnet (vår Malvin ) mår och hur kraftiga och regelbunda sammandragningar jag har. Sen får vi se, kanske får vi åka hem en sväng, kanske gå en tur, eller så är det dags. Hur som helst verkar det som Malvin är hos oss i dag eller i morgon... Jag är inte orolig, jag är lugn. Det verkar som om väntan är över. Vi försökte sova lite till men det blev mest bara vila. Jag har sammandragningar/värkar (som inte är så smärtsamma men de känns) kanske var 15:e minut. Nu ska jag äta frukost och läsa morgontidningen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 5. januar 2004 #344 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei! Har ikke vært inne før de siste dagene, og har fulgt spent med. Lykke til idag da! Du virker så rolig! Imponert jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 5. januar 2004 #345 Del Skrevet 5. januar 2004 Roligheten selv! Åh, dette er spennende! :D Lykke til i dag - ikke lenge til du har Malvin i armene dine nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 5. januar 2004 #346 Del Skrevet 5. januar 2004 Så spennende! Endelig... Regner med dere er på sykehuset nå. Håper vi får en oppdatering etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #347 Del Skrevet 5. januar 2004 Vi har varit inne på sjukhuset och mätt hjärtljud och sammadragningar. Hjärtljuden ligger bra, Malvin mår bra, jag mår bra och jag har sammandragningar ungefär var 5:e minut. Nu är vi hemma och väntar på att det ska dra i gång ordentligt. Vi ska åka in (det tar bara 10-15 minuter in) om jag får feber, om vattnet blir grön-brun-aktigt, eller när värkarna är så kraftiga att jag inte kan prata längre. Barnmorskan på förlossningen sa att han antagligen kommer i eftermiddag eller kväll men att det kan ta upp till 36 timmar för allt att starta ordentligt. Händer inget så ska vi in i morgon klockan fem. Nu ska jag äta lite och vila så gott det går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 5. januar 2004 #348 Del Skrevet 5. januar 2004 Så spennende!! :o Lurt av deg å passe på å spise og hvile deg nå, før det tar helt av.. Lykke til med fødselen, skal krysse fingrene for deg.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. januar 2004 #349 Del Skrevet 5. januar 2004 Lykke til furstina!!!!!!! Masse gode ønsker til deg og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. januar 2004 #350 Del Skrevet 5. januar 2004 Oi så spennende :o Jeg sender masse gode tanker til dere alle tre Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. januar 2004 #351 Del Skrevet 5. januar 2004 Oj!!! Så spennende!!!!! Jeg gleder meg med dere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. januar 2004 #352 Del Skrevet 5. januar 2004 Så rolig og glad du virker! Må bare si at jeg krysser fingre...for jeg følger med! x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 5. januar 2004 #353 Del Skrevet 5. januar 2004 ENDELIG skjer det noe , har fulgt med dagboken din hver dag! Gleder meg til jeg har kommet dit du er. Masse lykkeønskinger fra meg til deg og dine to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 5. januar 2004 #354 Del Skrevet 5. januar 2004 Lykke, lykke til! Har tenkt masse på deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. januar 2004 #355 Del Skrevet 5. januar 2004 Jippi, endelig!!! - ble så glad da jeg leste at det skjer ting!!!! Masse LYKKE TIL!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. januar 2004 #356 Del Skrevet 5. januar 2004 Å, supert. Nå går ventingen deres endelig mot slutten! Tenker på dere *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 5. januar 2004 #357 Del Skrevet 5. januar 2004 Oj, nå skjer det! Lykke til! Snart får dere møte deres svorske barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 5. januar 2004 #358 Del Skrevet 5. januar 2004 Ville bare ønske deg LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2004 #359 Del Skrevet 5. januar 2004 Åh, så spennende.....Lykke til både til deg og mannen din :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. januar 2004 #360 Del Skrevet 5. januar 2004 :o Sinnsykt spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg