Snefriid Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Dag 8 siden jeg ble smittet. Vært relativt dårlig, men litt bedre de siste 2 dagene. Har derimot blitt skikkelig andpusten og kjenner et generelt ubehag i brystet når jeg trekker pusten. Kjennes nesten ut som om jeg har vært på en heidundrandes fest og røyka 100 røyk eller noe. Andre som opplevde det og ble bedre? Er så redd for å slite med dette, liker å leve et aktivt liv.
Jadzia Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Jeg er fremdeles kronisk andpusten. Men merker jeg glemmer å puste til tider og. Så det hjelper ikke på. Jeg har hverken festa eller røyka på den måten der. Men her minnet det meg veldig om allergi da det var som verst
Snefriid Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2022 Jadzia skrev (1 time siden): Jeg er fremdeles kronisk andpusten. Men merker jeg glemmer å puste til tider og. Så det hjelper ikke på. Jeg har hverken festa eller røyka på den måten der. Men her minnet det meg veldig om allergi da det var som verst Uff, Hvor lenge er det siden du var syk ?
Jadzia Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Snefriid skrev (1 time siden): Uff, Hvor lenge er det siden du var syk ? Fire uker
Anbefalte innlegg