Gå til innhold

Rar reaksjon fra foreldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dessverre ikke så godt forhold til foreldrene mine. De har alltid prøvd å trykke meg ned ved å si at jeg ikke får til ting. De holder på sånn enda. Da jeg skulle søke ny jobb så sa de jeg ikke kom til å klare å få en ny jobb eller klare jobben hvis jeg skulle få den, det klarte jeg og de ble sure når jeg sa jeg hadde klart det. Hver gang jeg får til noe de har sagt jeg ikke klarer så blir de sure. Hva slags reaksjon er dette? Er det vanlig? 

Anonymkode: 0ac31...eb0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har dessverre ikke så godt forhold til foreldrene mine. De har alltid prøvd å trykke meg ned ved å si at jeg ikke får til ting. De holder på sånn enda. Da jeg skulle søke ny jobb så sa de jeg ikke kom til å klare å få en ny jobb eller klare jobben hvis jeg skulle få den, det klarte jeg og de ble sure når jeg sa jeg hadde klart det. Hver gang jeg får til noe de har sagt jeg ikke klarer så blir de sure. Hva slags reaksjon er dette? Er det vanlig? 

Anonymkode: 0ac31...eb0

Absolutt ikke vanlig. 

Anonymkode: 3e50f...446

• Liker 2
Skrevet

Mine foreldre prøvde å adoptere meg bort, men jeg var så stygg at adoptivfamilien ikke ville ha meg allikevel.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

I alle dager, selvfølgelig er ikke dette vanlig. Hadde kuttet kontakten på flekken.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er ikke vanlig. De høres mindre begavede ut sosialt og emosjonelt. 

Er dette noen å holde særlig kontakt med? 🤷‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, hvorfor i huleste har du kontakt med sånne mennesker? Kutt dem ut!

Anonymkode: 78cd5...155

• Liker 2
Skrevet

Overhodet ikke vanlig, nei. 

Kanskje det beste for deg er å slutte å informere dem om ting, du får ikke noe godt ut av det uansett. Hvis du ikke vil kutte dem ut, slutt ihvertfall å fortell om ting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn var faktisk moren min også. 

Man er rett og slett nødt til å tenke på seg selv, og la være å være rundt sånne mennesker. Familie, eller ikke. Det spiller ingen rolle. Sånne mennesker er overhodet ikke verdt folks tid eller energi. 

Anonymkode: 48077...8ab

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og innlegg som kun inneholder én videolenke.
-Rhodiola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...