Gå til innhold

Utroskap på grunn av overvekt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I begynnelsen så hadde vi et veldig bra sexliv og hun hadde en veldig fin kropp. De siste årene er hun blitt større og derfor sexlysten mindre. I en periode så slukket jeg lyset, men nå har hun nådd et punkt hvor hun er unfuckable på grunn av overvekt. Jeg har derfor vært utro de siste årene, men ikke uten dårlig samvittighet. Har angret mye, men tror jeg er blitt sexavhengig.

Jeg savner sånn vi hadde det før da hun hadde fin kropp og var stolt over den. Hun er også veldig snill mot meg og flink til å holde det ryddig hjemme så vi har en fin tone.

Kan vi få tilbake et bra sexliv hvis hun slanker seg?

Anonymkode: c2507...44a

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så med andre ord, du er sammen med henne.. Fordi hun oppfører seg som moren din? 

Hva med å være ærlig med henne? Si til henne at du ikke esker henne, la henne finne en partner som vil. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, SlemUlv said:

Så med andre ord, du er sammen med henne.. Fordi hun oppfører seg som moren din? 

Hva med å være ærlig med henne? Si til henne at du ikke esker henne, la henne finne en partner som vil. 

Hun blir jo hverken mindre overvektig eller fuckable helt plutselig om han forlater henne. Så hun kommer til å ta med seg dette problemet inntil hun bestemmer seg for å ta vare på den ene kroppen man får utdelt. 

Og til ts om du kommer til å få tilbake sexlysten om hun går ned i vekt. Neppe! Og hva er vitsen? Er det ikke bedre å finne noen nye uansett? Mer spenning, mer variasjon, og til og med oppgradere til noen penere.

Anonymkode: a5d73...2a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun blir jo hverken mindre overvektig eller fuckable helt plutselig om han forlater henne. Så hun kommer til å ta med seg dette problemet inntil hun bestemmer seg for å ta vare på den ene kroppen man får utdelt. 

Og til ts om du kommer til å få tilbake sexlysten om hun går ned i vekt. Neppe! Og hva er vitsen? Er det ikke bedre å finne noen nye uansett? Mer spenning, mer variasjon, og til og med oppgradere til noen penere.

Bare fordi HAN ikke finner henne attraktiv, betyr ikke det at INGEN vil. For en teit tanke. 

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Er du TS fortsatt like slank?

Hva er grunnen til at hun har lagt på seg? Spiser for mye? Spiser feil/usunt? For lite egentid til trening/aktivitet?

Å være utro bør du absolutt ha dårlig samvittighet for.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ts her

jeg har tenkt på å flytte, men da må jeg klare meg selv og begynne å betale leie. Jeg sparer til å få nok EK til å kunne flytte, men det vil ta flere år. Dessuten er hun veldig flink til å lage mat og er veldig omtenksom. Kommer til å oppgradere til noe penere, men jeg må vente tre år til for å få nok EK.

Jeg tviler på om hun klarer å slanke seg. Hun er blant de som er villig til å gjøre alt for å slanke seg med unntak av å spise mindre og trene mer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi skal ikke se bort i fra at hun blir kvitt problemet hvis det blir slutt mellom de to, mens han tar det med seg videre. 

Anonymkode: 94582...14e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

ts her

jeg har tenkt på å flytte, men da må jeg klare meg selv og begynne å betale leie. Jeg sparer til å få nok EK til å kunne flytte, men det vil ta flere år. Dessuten er hun veldig flink til å lage mat og er veldig omtenksom. Kommer til å oppgradere til noe penere, men jeg må vente tre år til for å få nok EK.

Jeg tviler på om hun klarer å slanke seg. Hun er blant de som er villig til å gjøre alt for å slanke seg med unntak av å spise mindre og trene mer.

Få deg litt selvrespekt! 

Anonymkode: a1351...d0c

• Liker 1
Skrevet (endret)

🤮🤮🤮

Endret av Rosatoast
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg engasjert meg i et troll. 

Anonymkode: 50404...a9e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hehehe, du klarte virkelig å fyre opp de mest lettantennelige i alle fall.

Hva er forskjellen på utroskap og overvekt? Begge er jo mangel på respekt, for seg selv og for partner.

De kan fint sammenlignes.

Anonymkode: 80392...504

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mt3 skrev (19 minutter siden):

Er du TS fortsatt like slank?

Hva er grunnen til at hun har lagt på seg? Spiser for mye? Spiser feil/usunt? For lite egentid til trening/aktivitet?

Å være utro bør du absolutt ha dårlig samvittighet for.

Nei jeg er litt smålubben, men jeg er ikke feit.

Grunnen til at hun har lagt på seg er fordi hun smugspiser. Hennes begrunnelse er fordi vi fikk barn for 14 år siden.

Jeg har dårlig samvittighet for å være utro, men hun burde ha dårlig samvittighet for å være feit.

AnonymBruker
Skrevet

Dump henne, så hun kan finne seg en skikkelig chubby chaser.

Anonymkode: 8c0df...0ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har dårlig samvittighet for å være utro, men hun burde ha dårlig samvittighet for å være feit.

Veldig godt poeng.

Hadde det vært at hun var høy eller lav, dum eller smart, så hadde hun ikke kunnet noe for det.

Men det å la seg selv ese ut er faktisk noe man kan noe for, på samme måte som man kan noe for at man er utro. Og som man kan unngå å gjøre, på samme måte som man kan unngå å være utro.

Det blir dermed helt feil å si at du gjør noe galt, mens hun ikke gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet

Da er det lørdag, dere! Når allslags usmakelige trolletråder popper opp. Så trivelig. 

Nei, overvekt og utroskap er overhodet ikke sammenlignbare fenomen.

Anonymkode: 60ab4...de9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (50 minutter siden):

Burde det ikke like gjerne være henne som sa til han at hun ikke elsker han, og la han finne en person som vil?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Burde det ikke like gjerne være henne som sa til han at hun ikke elsker han, og la han finne en person som vil?

ts her

Hun elsker meg og er veldig omtenksom. Det at hun skulle gjort det slutt med meg er totalt urealistisk.

Skrevet
SlemUlv skrev (38 minutter siden):

Bare fordi HAN ikke finner henne attraktiv, betyr ikke det at INGEN vil. For en teit tanke. 

Enig, hun er garantert "fuckable" (for et idiotisk uttrykk) for mange andre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og hvordan vet du at hun ikke elsker ham? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...