Gjest lurven Skrevet 25. mars 2022 #121 Skrevet 25. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Takk❤️Jeg også.. etter noen single slitsomme år. Selv om singel i 20-årene også Er gøy på sitt vis. Det kan være slitsomt hvis man ikke vil være singel. Men noen trives også som single
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #122 Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (6 timer siden): Det kan være slitsomt hvis man ikke vil være singel. Men noen trives også som single Ja sant. Litt sunt var det jo, ble selvstendig. Og gøy. Og var lett å lande i forhold etterpå. 🙂 Har dere vært sammen en loten evighet eller sånn under 10 år?
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #123 Skrevet 26. mars 2022 Denne morgenen drikker jeg kaffe og humrer over at en tråd som heter «bildetråden + litt fjas» er kommet opp igjen. Men IKKE er laget av @lurven. Tenke seg til.
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #124 Skrevet 26. mars 2022 Ok. En kopp kaffe tatt og jeg har siste post i 7 tråder her. Haha. Jeg er så the boss her på morran 1
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #125 Skrevet 26. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Denne morgenen drikker jeg kaffe og humrer over at en tråd som heter «bildetråden + litt fjas» er kommet opp igjen. Men IKKE er laget av @lurven. Tenke seg til. Husker det var bonanza i de trådene før for noen år siden, det var massiv aktivitet spesielt på fredagskveld og mange la ut selfies og så ble det som vanlig krangling og tråden ble gang på gang ryddet helt til etter 5 år så ble tråden stengt og den du så nå startet, og det på 25 årsdagen min 😄 Husker jeg la ut en bursdagsselfie Kan ikke fatte at det er over 5 år siden allerede o:
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #126 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (14 minutter siden): Husker det var bonanza i de trådene før for noen år siden, det var massiv aktivitet spesielt på fredagskveld og mange la ut selfies og så ble det som vanlig krangling og tråden ble gang på gang ryddet helt til etter 5 år så ble tråden stengt og den du så nå startet, og det på 25 årsdagen min 😄 Husker jeg la ut en bursdagsselfie Kan ikke fatte at det er over 5 år siden allerede o: 😂 haha! Ser det for meg!
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #127 Skrevet 26. mars 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Ja sant. Litt sunt var det jo, ble selvstendig. Og gøy. Og var lett å lande i forhold etterpå. 🙂 Har dere vært sammen en loten evighet eller sånn under 10 år? Mer enn 15 år. Har aldri likt å være singel
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #128 Skrevet 26. mars 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Denne morgenen drikker jeg kaffe og humrer over at en tråd som heter «bildetråden + litt fjas» er kommet opp igjen. Men IKKE er laget av @lurven. Tenke seg til. Tror jeg har startet ca 57 % av trådene her nå. På tide du Starter en tråd frøken
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #129 Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Mer enn 15 år. Har aldri likt å være singel Imponerende! ❤️
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #130 Skrevet 26. mars 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Imponerende! ❤️ Ja men det har ikke alltid vært lett. Men sånn er det vel med alle forhold. Må bare jobbe seg gjennom det. Hvor lenge har dere vært sammen da?
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #131 Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (3 timer siden): Tror jeg har startet ca 57 % av trådene her nå. På tide du Starter en tråd frøken 😬 heller mer mot dagbok nesten. Vi mangler stor fjasetråd da!
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #132 Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (3 timer siden): Ja men det har ikke alltid vært lett. Men sånn er det vel med alle forhold. Må bare jobbe seg gjennom det. Hvor lenge har dere vært sammen da? Jeg tror det har stor verdi å jobbe gjennom vanskelige ting. Alle som har noen år sammen har nok det. Vi kan snart skåle for 11 år🙂
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #133 Skrevet 26. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): 😬 heller mer mot dagbok nesten. Vi mangler stor fjasetråd da! Dagboken din kan hete frydefullt fjas
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #134 Skrevet 26. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg tror det har stor verdi å jobbe gjennom vanskelige ting. Alle som har noen år sammen har nok det. Vi kan snart skåle for 11 år🙂 Bra jobba😀 Ja ingen er perfekt og det et som regel ikke noe bedre andre steder
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #135 Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Dagboken din kan hete frydefullt fjas 😃
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #136 Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Minnet meg om sånne kontaktannonser i aviser der folk søkte etter folk som var glade i turer i skog og mark. Men som egentlig var et kodeord for s/m S/m? Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Sukker var gratis altså. Det vil si.. jeg kunne skrive til de som først skrev til meg eller noe sånt. Og det var mye menn og få damer og jeg var 28 år og i Oslo, så jeg rykket nok greit opp der. Eller var sukker gratis for damer kanskje for å lokke flere damer ditt? Flere datingsider operer sånn:P Tinder øker eller setter ned prisen på abonnementene basert på hvor bra eller dårlig man gjør det
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #137 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (2 minutter siden): S/m? Eller var sukker gratis for damer kanskje for å lokke flere damer ditt? Flere datingsider operer sånn:P Tinder øker eller setter ned prisen på abonnementene basert på hvor bra eller dårlig man gjør det Sado masochism
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #138 Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Sado masochism Åja 😅 smbd?
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #140 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (6 minutter siden): S/m? Eller var sukker gratis for damer kanskje for å lokke flere damer ditt? Flere datingsider operer sånn:P Tinder øker eller setter ned prisen på abonnementene basert på hvor bra eller dårlig man gjør det Gratis. Husker jeg tenkte at jeg tester ut gratis og ser hvor langt det bærer. Det holdt. Fant jo Mann. Etter litt rare folk, men og «hyggelige men ikke for meg»-menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå