Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2022 #41 Skrevet 20. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja, alle skulle hatt en and i sitt eie. Vi er rett og slett så greie 😁👍 You’re on fire gørl!🔥🔥🦆
Gjest Cid Skrevet 20. mars 2022 #42 Skrevet 20. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja, alle skulle hatt en and i sitt eie. Vi er rett og slett så greie 😁👍 Greie og velsmakende Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg har mistet noen fester men.. pytt pytt.. redd jeg hadde endt opp med å bruke for mye tid på å chatte med folk for å være hyggelig og sånn. Liker også litt usynlighet pga jobb. Men ja man jo være privat. her får vi endene til å møtes😀 🦆
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. mars 2022 #43 Skrevet 20. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): You’re on fire gørl!🔥🔥🦆 Yes. For en stakket stund 🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. mars 2022 #44 Skrevet 20. mars 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Greie og velsmakende 🦆 Må ikke spise ender Cid 😥 Spis heller fisk 😁
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #45 Skrevet 20. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (24 minutter siden): Må ikke spise ender Cid 😥 Spis heller fisk 😁 Jeg spiste sånn Peking and en gang
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. mars 2022 #46 Skrevet 20. mars 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg spiste sånn Peking and en gang Det har jeg aldri prøvd. Var det godt?
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #47 Skrevet 20. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det har jeg aldri prøvd. Var det godt? Nei ikke spesielt.det var helt greit
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. mars 2022 #48 Skrevet 20. mars 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Nei ikke spesielt.det var helt greit Jeg spiser mine venner av og til. Men ikke så ofte.
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2022 #50 Skrevet 20. mars 2022 Minner meg om da Hellstrøm var på en gård , kikket på noen søte kaniner. Og sa at …de er søte nå, men ennå bedre tilberedt med litt timian🙈
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #51 Skrevet 20. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Jeg spiser mine venner av og til. Men ikke så ofte. En gang kjøpte jeg kylling i lunsjen. Men orka ikke alt, så da gav jeg resten til småfuglene på Karl johan
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2022 #52 Skrevet 20. mars 2022 lurven skrev (9 timer siden): Skulle ønske noen gjorde sånn for meg. Men jeg har uansett aldri tid til å spise frokost. Vil sove lengst mulig Du får be foodora sykle det fra meg til din.. tomannsbolig på Østensjø. ?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. mars 2022 #53 Skrevet 20. mars 2022 lurven skrev (2 minutter siden): En gang kjøpte jeg kylling i lunsjen. Men orka ikke alt, så da gav jeg resten til småfuglene på Karl johan De ble sikkert glade. Fugl spiser fugl 😂
Gjest Cid Skrevet 20. mars 2022 #54 Skrevet 20. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (48 minutter siden): Må ikke spise ender Cid 😥 Spis heller fisk 😁 Elsker kylling Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Minner meg om da Hellstrøm var på en gård , kikket på noen søte kaniner. Og sa at …de er søte nå, men ennå bedre tilberedt med litt timian🙈 Eller da han dro til Orkla for å klage på hvor mye usunt de lager 😅
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. mars 2022 #55 Skrevet 20. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Elsker kylling Eller da han dro til Orkla for å klage på hvor mye usunt de lager 😅 Det er godt en gang iblant ja 😁👍
Gjest Cid Skrevet 20. mars 2022 #56 Skrevet 20. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er godt en gang iblant ja 😁👍 Før var det bare kjøttdeig men etter nesten 20 år så ble jeg lei av kjøttdeig 😅
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. mars 2022 #57 Skrevet 20. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Før var det bare kjøttdeig men etter nesten 20 år så ble jeg lei av kjøttdeig 😅 Kan bli for mye av det også ja 🤣 Brukte mye kjøttdeig før men ikke så mye lenger.
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #58 Skrevet 20. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du får be foodora sykle det fra meg til din.. tomannsbolig på Østensjø. ? Nei bor ikke i Oslo en gang. Blir en relativt lang sykkeltur
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #59 Skrevet 20. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): De ble sikkert glade. Fugl spiser fugl 😂 Ja de så ganske happy ut
powerpuffen Skrevet 20. mars 2022 #60 Skrevet 20. mars 2022 Frøkenfryden skrev (15 timer siden): Jeg har spist hauger av lapper for å ha mye energi til fjas🤓 Haha det er sikkert bare meg, men jeg lurte så fryktelig på hvordan suppe som var i det fatet/skålen, og hvordan i all verden figurene vistes så tydelig, helt til jeg skjønte at bunnen av fatet er farget. Søndagshjernen fungerer utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå