Gå til innhold

Den bittelille fjasetråden

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Takk❤️Jeg også.. etter noen single slitsomme år. Selv om singel i 20-årene også Er gøy på sitt vis.

Det kan være slitsomt hvis man ikke vil være singel. Men noen trives også som single

Skrevet
lurven skrev (6 timer siden):

Det kan være slitsomt hvis man ikke vil være singel. Men noen trives også som single

Ja sant. Litt sunt var det jo, ble selvstendig. Og gøy. Og var lett å lande i forhold etterpå. 🙂 Har dere vært sammen en loten evighet eller sånn under 10 år?

Skrevet

Denne morgenen drikker jeg kaffe og humrer over at en tråd som heter «bildetråden + litt fjas» er kommet opp igjen. Men IKKE er laget av @lurven. Tenke seg til. 

Skrevet

Ok. En kopp kaffe tatt og jeg har siste post i 7 tråder her. Haha. Jeg er så the boss her på morran:fnise:

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Denne morgenen drikker jeg kaffe og humrer over at en tråd som heter «bildetråden + litt fjas» er kommet opp igjen. Men IKKE er laget av @lurven. Tenke seg til. 

Husker det var bonanza i de trådene før for noen år siden, det var massiv aktivitet spesielt på fredagskveld og mange la ut selfies og så ble det som vanlig krangling og tråden ble gang på gang ryddet helt til etter 5 år så ble tråden stengt og den du så nå startet, og det på 25 årsdagen min 😄 Husker jeg la ut en bursdagsselfie :P Kan ikke fatte at det er over 5 år siden allerede o:

Skrevet
Cid skrev (14 minutter siden):

Husker det var bonanza i de trådene før for noen år siden, det var massiv aktivitet spesielt på fredagskveld og mange la ut selfies og så ble det som vanlig krangling og tråden ble gang på gang ryddet helt til etter 5 år så ble tråden stengt og den du så nå startet, og det på 25 årsdagen min 😄 Husker jeg la ut en bursdagsselfie :P Kan ikke fatte at det er over 5 år siden allerede o:

😂 haha! Ser det for meg!

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Ja sant. Litt sunt var det jo, ble selvstendig. Og gøy. Og var lett å lande i forhold etterpå. 🙂 Har dere vært sammen en loten evighet eller sånn under 10 år?

Mer enn 15 år. Har aldri likt å være singel

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Tror jeg har startet ca 57 % av trådene her nå.

På tide du Starter en tråd frøken

Skrevet
lurven skrev (4 minutter siden):

Mer enn 15 år. Har aldri likt å være singel

Imponerende! ❤️

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Imponerende! ❤️

Ja men det har ikke alltid vært lett. Men sånn er det vel med alle forhold. Må bare jobbe seg gjennom det.

Hvor lenge har dere vært sammen da?

Skrevet
lurven skrev (3 timer siden):

Tror jeg har startet ca 57 % av trådene her nå.

På tide du Starter en tråd frøken

😬 heller mer mot dagbok nesten. Vi mangler stor fjasetråd da!

Skrevet
lurven skrev (3 timer siden):

Ja men det har ikke alltid vært lett. Men sånn er det vel med alle forhold. Må bare jobbe seg gjennom det.

Hvor lenge har dere vært sammen da?

Jeg tror det har stor verdi å jobbe gjennom vanskelige ting. Alle som har noen år sammen har nok det. 
Vi kan snart skåle for 11 år🙂

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

😬 heller mer mot dagbok nesten. Vi mangler stor fjasetråd da!

Dagboken din kan hete frydefullt fjas

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg tror det har stor verdi å jobbe gjennom vanskelige ting. Alle som har noen år sammen har nok det. 
Vi kan snart skåle for 11 år🙂

Bra jobba😀

Ja ingen er perfekt og det et som regel ikke noe bedre andre steder 

Skrevet
lurven skrev (1 minutt siden):

Dagboken din kan hete frydefullt fjas

😃:hallo:

Annonse
Skrevet
lurven skrev (10 minutter siden):

Minnet meg om sånne kontaktannonser i aviser der folk søkte etter folk som var glade i turer i skog og mark. Men som egentlig var et kodeord  for s/m

S/m?

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Sukker var gratis altså. Det vil si.. jeg kunne skrive til de som først skrev til meg eller noe sånt. Og det var mye menn og få damer og jeg var 28 år og i Oslo, så jeg rykket nok greit opp der. 

Eller var sukker gratis for damer kanskje for å lokke flere damer ditt? Flere datingsider operer sånn:P Tinder øker eller setter ned prisen på abonnementene basert på hvor bra eller dårlig man gjør det 

Gjest lurven
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

S/m?

Eller var sukker gratis for damer kanskje for å lokke flere damer ditt? Flere datingsider operer sånn:P Tinder øker eller setter ned prisen på abonnementene basert på hvor bra eller dårlig man gjør det 

Sado masochism 

Skrevet
lurven skrev (3 minutter siden):

Sado masochism 

Åja 😅 smbd?

Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

S/m?

Gratis. Husker jeg tenkte at jeg tester ut gratis og ser hvor langt det bærer. Det holdt. Fant jo Mann. Etter litt rare folk, men og «hyggelige men ikke for meg»-menn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...