Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Trenger en fjasetråd. Det er for lite fjas i de andre trådene
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Hahaaa! Er det?! Jeg trodde vi bare fjasa jeg😂 jeg fjaser på veranda med vin og kosesyk nabohund❤️ 1
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Hahaaa! Er det?! Jeg trodde vi bare fjasa jeg😂 jeg fjaser på veranda med vin og kosesyk nabohund❤️ Nei i de andre trådene er vi seriøse. Give the dawg som wine
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Nei i de andre trådene er vi seriøse. Give the dawg som wine Er jo lørdag! Vi har forresten pol rett ved jobben. Beste plassering ever, ta hundrevis av slitne sykehusansatte og sett et pol ved siden av og du er i bisniss😂 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 (endret) .... Endret 19. mars 2022 av AthenaRavenLuna
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 Cornix skrev (4 minutter siden): Fjasetråd er gøy! God lørdag! Sant! God lørdag! 😎
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Er jo lørdag! Vi har forresten pol rett ved jobben. Beste plassering ever, ta hundrevis av slitne sykehusansatte og sett et pol ved siden av og du er i bisniss😂 Dere får vel lov å bade i arbeidstiden håper jeg
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Dere får vel lov å bade i arbeidstiden håper jeg Det villevært noe, men har kun pol. Ikke pool. 😜
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Det villevært noe, men har kun pol. Ikke pool. 😜 😆 Tror hjernen min er på autocorrect
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2022 #12 Skrevet 20. mars 2022 Zenobia skrev (7 timer siden): Bittelittegrann fjas er herved avlevert. Skrift var så liten at jeg trodde først fjasen var avlivet🥺 1
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2022 #13 Skrevet 20. mars 2022 Jeg har spist hauger av lapper for å ha mye energi til fjas🤓
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #14 Skrevet 20. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg har spist hauger av lapper for å ha mye energi til fjas🤓 Så koselig frokosten din ser ut. Jeg ønsker egentlig at vi kunne hatt det sånn koselig her jeg bor, men det skjer aldri. Alle spiser frokost til forskjellig tid og vi bare slenger et par brødskiver i mikroen og legger en ost ved siden av og håper det blir noe spiselig
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2022 #15 Skrevet 20. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Så koselig frokosten din ser ut. Jeg ønsker egentlig at vi kunne hatt det sånn koselig her jeg bor, men det skjer aldri. Alle spiser frokost til forskjellig tid og vi bare slenger et par brødskiver i mikroen og legger en ost ved siden av og håper det blir noe spiselig Takk for det. Men ikke tro alt du ser på nett🤪 Neida denne var reell. Men vi er sjelden frokostsynkroniserte, jeg står jo opp om natta og kan spise en hest 07. Men noen ganger krysses frokostveiene våre, som i dag☺️ Da er det veldig koselig🥰
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #16 Skrevet 20. mars 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Takk for det. Men ikke tro alt du ser på nett🤪 Neida denne var reell. Men vi er sjelden frokostsynkroniserte, jeg står jo opp om natta og kan spise en hest 07. Men noen ganger krysses frokostveiene våre, som i dag☺️ Da er det veldig koselig🥰 Såå du har egentlig bare pynta jævelen litt altså... Hender der at du spiser en hel hest eller foretrekker du kjakene?
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2022 #17 Skrevet 20. mars 2022 Neinei, jeg sa aldri det var hver dag! 😜 Men i dag var det! Hele hesten. Haha. Neida. Meeen, elsker frokost🤩 Dog det skal sies, jeg serverer Mann frokost hver morgen før jobb! Faktisk. 🥰
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #18 Skrevet 20. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neinei, jeg sa aldri det var hver dag! 😜 Men i dag var det! Hele hesten. Haha. Neida. Meeen, elsker frokost🤩 Dog det skal sies, jeg serverer Mann frokost hver morgen før jobb! Faktisk. 🥰 Oi. På sengen?
Frøkenfryden Skrevet 20. mars 2022 #19 Skrevet 20. mars 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Oi. På sengen? På bordet! 😃 er jo hverdag og vi skal jobbe. Men gjør meg flid! 🙂 Endret 20. mars 2022 av Frøkenfryden
Gjest lurven Skrevet 20. mars 2022 #20 Skrevet 20. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): På bordet! 😃 er jo hverdag. Står han opp like tidlig som deg😲 Eller bare setter du den klar til han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå