Gå til innhold

Den store tråden om drømmetydning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fortell om en drøm du har hatt, så skal de som kan tyde drøm tyde den.

Regel: Ingen tulletydning. Bare de som faktisk kan drømmetydning skal svare slik at vi andre kan lære.

Anonymkode: 89393...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er enkelt. Drømmetydning er child's play.

Ut av kroppen opplevelser, telepati, energi manipulasjon, energi overføring, ultra-spirituelle visjoner av Gud, kommunikasjon med dyr, permanent Gud-bevissthet, møte med ånder og demoner, astrale reiser osv osv; Jeg har alle disse i min legacy.

Jeg gjør dette ;)

Endret av Conal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg drømmer masse. Husker drømmene mine nesten hver eneste natt, og det kan være litt slitsomt. 

Siste drøm jeg hadde var at noen fikk en baby, men moren ville ikke ha denne babyen og kjørte avgårde for å kaste babyen fordi babyen bare bæsjet ut seg hele tiden. 🤷‍♀️😂

I jakten på denne babyen så klatret jeg opp et tre, på det treet var det fullt av små røde edderkopper som beit meg hele veien opp. 

Et par dager før der igjen drømte jeg at jeg og ei venninne fant en barnesekk i veikanten, og vi klarte å spore opp adressen til eieren av denne sekken. Kom til leiligheten og der var det en mamma som ble veldig takknemlig for sekken. Vi ble igjen der mens moren dro på jobb, og plutselig hører vi det går i trappen, så vi springer ut og i det jeg løper griper jeg det jeg tror er skoa mine. 

Vi gjemmer oss i toppen av trappa i blokken, men mannen finner oss og lurer på hva vi gjør der, og jeg forklarer hele situasjonen. Så kommer damen hjem og spør hvorfor jeg har stjelt skoa hennes, og da har jeg tatt med meg en sko av hver mens jeg sprang ut. Damen blir sint og sier hun hadde gjemt mine sko for å teste hva jeg ville gjøre. Da blir mannen sur på henne og sier han er drittlei av den kontrollerende oppførselen hennes og at han nå skal gå hjem med oss. 

Han setter seg bak i bilen, mens damen skriker på meg at "først stjeler du skoa mine og nå stjeler du mannen min!!" og jeg var kjempe forvirret og lurte på åssen i alle dager jeg skulle forklare denne situasjonen til kjæresten min når vi kommer hjem 🤷‍♀️😂

Anonymkode: 2d6d8...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...