Gå til innhold

Hvor lenge var du borte fra jobb ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg testet positivt forrige torsdag og har ikke vært på jobb siden. Hadde håpet å være frisk til mandag, men jeg er fortsatt helt utslått , orker veldig lite og er tett, hoster. Hvor lang tid gikk det for deg? Vil på jobb igjen 😞 

Endret av me84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var borte fra jobb i fire dager pga det er anbefalt og fordi jeg jobber såpass tett på andre. Sykdomsmessig var det ikke nødvendig med fire dager, kanskje to maks.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne fint jobbet men hadde hjemmekontor noen dager for ikke å smitte andre. 

Skrevet

Jeg fikk positiv test for en uke siden og var borte fra jobb hele uka. Jeg er fremdeles syk og tror ikke jeg skal på jobb i morgen heller… 

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i to uker. Skal på jobb igjen imorgen. 

Skrevet
PetterKanin skrev (22 timer siden):

En dag.

Rett tilbake og smittet alle kollegene dine?

• Liker 3
Skrevet
prt90 skrev (3 minutter siden):

Rett tilbake og smittet alle kollegene dine?

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Fikk en lørdag, var hjemme mand-torsdag. Følte meg i fin form fredag, så ingen problem å gå på jobb da. 

Men det er kjempeforskjellig! Mannen min var syk i nesten 2 uker. 

Skrevet

Anbefaler å holde deg hjemme til du er helt frisk, tror jeg pushet meg for hardt i starten, uten at jeg kan si noe sikkert.

Skrevet

Jeg var hjemme i fem dager, men det tok nesten fire uker før jeg følte meg helt frisk. 

Skrevet

2,5 uker med relativt tunge symptomer nå. Helt elendig, hoster og nyser enda, svimmel og trøtt. 

Skrevet

Runde 1 var relativt mildt, men hadde så kraftig hodepine at jeg hadde 2 sykedager (men hadde fri 3 dager på forhånd slik at jeg var hjemme tilsammen hele den anbefalte perioden og vel så det). Runde 2 var det verre med, og er fortsatt syk med runde 2, men tipper det blir over en uke hjemme.

Gjest SnowBells
Skrevet (endret)

Var hjemme i 6 dager da det var det som var reglene når jeg fikk positiv test i januar. Men jeg var i fin form og jeg hadde definitivt gått på jobb om det ikke var påkrevet/tvungen isolasjon. Jeg hadde kun sår hals og en hodepine som lot seg kupere fint med paracet og ibux. 

Endret av SnowBells
Skrevet

Jobbet hjemmefra for ikke å smitte andre på jobb og jobbet alle dagene jeg skulle, men fikk kraftig hodepine noen timer på dag 2 og måtte legge meg nedpå og slappe av. Så kun noen timer borte fra jobb.

• Opprett ny...