Gå til innhold

Ditt favorittsted i Thailand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ditt favorittsted i Thailand og hvorfor?

Anonymkode: d6df9...1d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært så mange steder i Thailand og det er vanskelig å velge.

Men jeg elsker storbyen Bangkok. En kaotisk by med alt. Dyre kjøpesentre og fantastisk street food overalt. Jeg savner Bangkok nesten hver dag. 

Ko Tao, en idyllisk dykkerøy. Utrolig vakker. 

Ko Yao Yai. En lite turistifisert øy med verden vakreste solnedgang. 

Og nordlige delen av. Thailand er utrolig vakker på en annen måte enn paradisøyene.

Nei, jeg klarer ikke velge bare én. Og jeg savner Thailand nesten hver dag. Er over tre år siden sist jeg var der nå. 

Anonymkode: 57c98...2f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Koh Lipe. Nydelig øy.

Anonymkode: 2be1b...b64

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Men jeg elsker storbyen Bangkok. En kaotisk by med alt. Dyre kjøpesentre og fantastisk street food overalt. Jeg savner Bangkok nesten hver dag. 

Og nordlige delen av. Thailand er utrolig vakker på en annen måte enn paradisøyene.

Nei, jeg klarer ikke velge bare én. Og jeg savner Thailand nesten hver dag. Er over tre år siden sist jeg var der nå. 

Hei er det trygt å reise alene som dame til Thailand? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvordan er pris nivået der? Blir man lurt? 

AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (1 time siden):

Helt trygt. Jeg har reist på kryss og tvers alene uten problemer. Det er trafikken og mygg du må passe deg for. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (23 timer siden):

Ja, jeg har reist mye der alene og bodd der. Pass kun på drinken din på full moon party om det fins ennå.

Anonymkode: cb7c6...60e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2022 den 15.09):

Hva er ditt favorittsted i Thailand og hvorfor?

Mitt favorittsted er kåres party bar i Pattis. Der kan man kose seg med en kald pils i varmen mens man forteller røverhistorier og kjærlighetshistorier. 

Anonymkode: 8f197...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kata beach på Phuket. 
Phi Phi (i høysesongen. Mye søppel kommer inn til stranden med havstrømmene i lavsesongen) dersom du er ung og vil ta en fest. 

Anonymkode: bff3d...05b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (På 19.3.2022 den 16.55):

er det muslimsk? nei. 

Anonymkode: 25df4...a55

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært i Thailand siden 2010...foruten ett døgns stopover i Bangkok på vei til Manila for noen år siden. Skal tilbake til Bangkok i høst, og gleeeeeder meg! Elsker asiatisk storbykaos:)  Skal bare være der i 8 dager, men tenker vi legger inn 3 dager på strand...Ko Samet eller Hua Hin. 

Ko Samet var eg på i 2008, nydelig øy med fantastiske strenger. Var på Ko Chang samme år, flott der og:) Ellers var Ko Lanta en favoritt når ungene var små, veldig familievennlig og hyggelig øy:) Ko Ngai, Ko Jum og Ko Muk, paradisøyer:) 

Anonymkode: ae069...2a0

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Bangkok! Fantastisk by (nesten like bra som Kuala Lumpur). 

Mange år siden jeg var i Thailand, men likte godt Koh Tao og Koh Lanta var fine øyer.

Anonymkode: 55e69...301

• Liker 1
Skrevet

Er nysgjerrig på Thailand. Altså hvordan er det å være der i løpet av en dag og kveld? Hva slags atmosfære, og hvordan er utelivet i praksis? Hvilke folk reiser dit og er det lett å komme i kontakt med folk eller holder alle seg for seg selv?

Hva med de som bor der? Er de ute på byen sammen med turistene og kommer man i god kontakt med de?

Bruk gjerne andre sydenreisemål å sammenligne med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 9.28):

Elsker asiatisk storbykaos:)

Jaaaaaa! Jeg også!

AnonymBruker
Skrevet
Natta1980 skrev (11 timer siden):

Er nysgjerrig på Thailand. Altså hvordan er det å være der i løpet av en dag og kveld? Hva slags atmosfære, og hvordan er utelivet i praksis? Hvilke folk reiser dit og er det lett å komme i kontakt med folk eller holder alle seg for seg selv?

Hva med de som bor der? Er de ute på byen sammen med turistene og kommer man i god kontakt med de?

Bruk gjerne andre sydenreisemål å sammenligne med.

Det er fantastisk å være der. Folk der smiler så mye slik at du rett og slett blir lettere til sinns. Nesten litt deprimerende å komme hjem til Norge etter en Thailandtur. 

Anonymkode: 8f197...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært i Krabi? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 18.52):

Noen som har vært i Krabi? 

Ja. Flott område. 

Skrevet

Bang Saen, ca. 1 time fra bangkok.
Mye mindre turister her enn andre kjente steder, sikkert ikke mange som har hørt om stedet.
Mest pga. masse god og billig mat overalt + deilig å være ved fine strender og kun 1 time fra Bangkok.
Var alltid fin sol opp/ned gang ❤️ 

Universitet by med mange studenter, derfor så billig.
Dette var min utsikt sist gang, fra en et-roms leilighet som kun kostet 300kr/natta.
Bestilte ofte frokost og spiste fra bassenget.

02c08e18-5ab7-4e41-a5cc-79bffd342389.jpg?im_w=720

c0c95ce0-b536-4cd3-8bbd-1a429ca564b7.jpg?im_w=720

• Liker 4
  • 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
John_Felipe skrev (På 28.3.2022 den 2.20):

Bang Saen, ca. 1 time fra bangkok.
Mye mindre turister her enn andre kjente steder, sikkert ikke mange som har hørt om stedet.
Mest pga. masse god og billig mat overalt + deilig å være ved fine strender og kun 1 time fra Bangkok.
Var alltid fin sol opp/ned gang ❤️ 

Universitet by med mange studenter, derfor så billig.
Dette var min utsikt sist gang, fra en et-roms leilighet som kun kostet 300kr/natta.
Bestilte ofte frokost og spiste fra bassenget.

Er det ok strand der? Skal til Bangkok i høst og har tenkt å ta 3 overnattinger ved en kystby.. så pga nærhet til byen har cha Am eller Hua Hin blinket seg ut som et alternativ..var i Hua Hin for 27 år siden...regner m byen har vokst mye siden det.

men Bang saen er kanskje et ok alternativ??

Anonymkode: ae069...2a0

AnonymBruker
Skrevet

Av stedene jeg har vært likte jeg Ko Lanta og Ko Chang best 😊

Anonymkode: c4745...58d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...